Δευτέρα, 26 Ιουλίου, 2021

Αυτή είναι τελική έκδοση της Porsche 918 Spyder

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα 

porBΑυτή είναι τελική έκδοση παραγωγής της Porsche 918 Spyder. Μηχανικά αποδίδει 887 άλογα με 917 Nm έως 1.280 Nm ροπής, ανάλογα με τη σχέση μετάδοσης. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα, τα 0-302 χλμ/ώρα σε 22 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 345 χλμ/ώρα. Θα βγει σε 918 μονάδες σε παραγωγή και στο Nürburgring γυρνά σε 6:57. Όπως ήδη γνωρίζουμε διαθέτει πέντε προγράμματα λειτουργίας E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid και Hot Lap και μέση κατανάλωση 3 – 3,3 λίτρα/100 χλμ.

Ζυγίζει 1.634 κιλά (με το πακέτο Weissach) και έχει κατανομή βάρους 57% στον πίσω άξονα και 43% στον μπροστά. H Porsche έχει καταλήξει σε ακραίες λύσεις, όπως γαλβανισμένο carbon, carbon μπάρες κτλ!

Φυσικά εν έτη 2013 δεν νοείται το hypercar να μην διαθέτει ενεργή αεροδυναμική με τον κινητήρα να αποτελείται από έναν 4,6-λίτρων οκτακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 608 ίππων στις 8.700 σ.α.λ με κόφτη στις 9.150 σ.α.λ. Συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 210 kW (286 ίππους), με τον αυτόν που είναι τοποθετημένος μπροστά να αποδίδει 95 kW (130 άλογα).

porCΟι ηλεκτροκινητήρες παίρνουν ρεύμα από μια συστοιχία μπαταριών 6,8 kWh με 315 κελιά. Αυτές φορτίζουν μέσω απλής οικιακής πρίζας σε 4 ώρες, αλλά με χρήση ταχυφορτιστή, ο χρόνος μειώνεται σε μόλις 25 λεπτά. Η Porsche ισχυρίζεται πως η 918 Spyder είναι ταχύτερη από τις LaFerrari και McLaren P1 υπό προϋποθέσεις. Όταν είναι επιλεγμένο το πρόγραμμα E-Power, η 918 Spyder κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα έχοντας τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα.

Διαθέτει έναν 7-τάχυτο PDK κιβώτιο με τα συστήματα Electric Porsche Traction Managemen, Porsche Torque Vectoring Plus, έχει Start/Stop και πρόγραμμα εξοικονόμησης καυσίμου «Sailing». Πατά πάνω σε 20″ ζάντες μπροστά με ελαστικά διαστάσεων 265/30 και 21″ πίσω με ελαστικά 325/30. Τα φρένα του είναι carbon-κεραμικά με δίσκους 410 mm μπροστά και 6-πίστονες δαγκάνες και 390 mm πίσω με 4-πίστονες δαγκάνες. Τα φωτιστικά του σώματα, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο από LED, μπροστά-πίσω. Έχει μήκος 4.643 mm, πλάτος 1.940 mm, ύοψς 1.167 mm και 2.730 mm μεταξόνιο.

porDΖυγίζει 1.669 κιλά, το ντεπόζιτο είναι χωρητικότητας 70 λίτρων, ενώ ο χώρος αποσκευών της αγγίζει τα 110 λίτρα. Το προαιρετικό πακέτο Weissach (με κόστος 65.000 ευρώ) εξοικονομεί 35 κιλά βάρους λόγω της εκτενέστερης χρήσης carbon, τιτανίου, μαγνησίου και κεραμικών υλικών σε αρκετά μέρη του αυτοκινήτου, ενώ διαθέτει και λεπτότερη στρώση βαφής. Οι ζάντες είναι από μαγνήσιο και η καλωδίωση η οποία είναι υπεύθυνη για τη χρήση ενός εξωτερικού ταχυφορτιστή, έχει απομακρυνθεί. Στο εσωτερικό δεν διαθέτει ηχοσύστημα, κλιματισμό με τα καθίσματα να είναι επενδυμένα με ύφασμα και όχι με δέρμα. Επιπλέον υπάρχει ένα carbon πακέτο αποτελούμενο από carbon πεντάλ, ιμάντες αντί για χειρολαβές και διαφορετικά πάνελ στο εσωτερικό των πορτών χωρίς θήκες και υποβραχιόνια. Επίσης δεν διαθέτει μοκέτα στο πάτωμα, δεν διαθέτει κεντρική κονσόλα, δεν διαθέτει ντουλαπάκι συνοδηγού και δεν διαθέτει μοκέτα στο χώρο των αποσκευών. Με όλες τις παραπάνω αλλαγές, η 918 Spyder με το Weissach πακέτο, θα γυρνά 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα στο Nürburgring, από την απλή έκδοση.

Από πλευράς εξοπλισμού. Υπάρχει διαθέσιμος ένας ταχυφορτιστής, δερμάτινες επενδύσεις, σύστημα ήχου Burmester 500 Watt με 11 ηχεία, μια οθόνη TFT 8″ ενώ με επιπλέον 23.800 ευρώ, ο πελάτης θα μπορεί να ντύσει το αυτοκίνητο με αυθεντικό δέρμα με μια ειδική δομή κατασκευασμένο στη Γερμανία.

porEΘα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη αριστεροτίμονη, όπως η Porsche Carrera GT και ξεκινά από τις 768.026 ευρώ ή από τα 839.426 ευρώ, όταν εφοδιάζεται με το πακέτο Weissach. Οι ζάντες μαγνησίου κοστίζουν 29.750 ευρώ, ενώ η λεπτή βαφή 11.900 ευρώ (μειώνοντας το βάρος κατά 2,5 κιλά). Με 47.600 ευρώ μπορείς να βάψεις το αυτοκίνητο με “liquid metal” βαφή, ενώ ο συνδυασμός liquid metal και λεπτής βαφής, κοστίζει 59.500 ευρώ.

Αν έχεις ως σκοπό να το χρησιμοποιείς για καθημερινό αυτοκίνητο και φοβάσαι τα σαμαράκια τότε με 8.925 ευρώ, μπορείς να τοποθετήσεις ένα ηλεκτρουδραυλικό σύστημα ανύψωσης. Ο ταχυφορτιστής 20 kW κοστίζει 20.230 ευρώ και φορτίζει το αυτοκίνητο μέσα σε 2,5 ώρες. Τέλος αν κάποιος από τους ιδιοκτήτες θέλει να παραλάβει το αυτοκίνητο ο ίδιος από το εργοστάσιο της Λειψίας, θα πρέπει να πληρώσει επιπλέον 6.545 ευρώ. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

πηγή: Porsche

(Visited 1 times, 1 visits today)
By