Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

«Ψηφιακός πόλεμος» Walmart – Amazon την Black Friday και έπεται συνέχεια

Αναμφίβολα οι μελλοντικοί αναλυτές της αγοράς θα παρουσιάσουν ατελείωτες μελέτες για την καταναλωτική συμπεριφορά, ειδικότερα, της εορταστικής περιόδου εν μέσω πανδημίας.

Προς το παρόν, οι πρόσφατες εκθέσεις με αφορμή την αγοραστική δύναμη λόγω Black Friday και Cyber Monday αναδεικνύει το πλήθος της εγκατάστασης εταιρικών εφαρμογών προκειμένου οι καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, καθώς η φετινή επίσκεψη στα αγαπημένα τους καταστήματα, λόγω της πανδημίας και περιοριστικών μέτρων, είναι αποτρεπτική.

Σύμφωνα με το Sensor Tower, μόνο στη Black Friday καταγράφηκαν περισσότερες από 2,8 εκατ. εγκαταστάσεις εφαρμογών αγορών για πρώτη φορά, τη μεγαλύτερη που έγινε ποτέ σε μια μέρα.

Η ετήσια αύξηση, σύμφωνα με την έκθεση, ήταν περίπου η ίδια με πέρυσι στο 8%, αλλά την καθιστά ακόμα πιο εντυπωσιακή εάν λάβει κανείς υπόψη πως αφορά το διήμερο των εκπτώσεων και όχι ολόκληρο το μήνα Νοέμβριο – με 59,2 εκατ. εγκαταστάσεις εφαρμογών αγορών σε σύγκριση με 51,7 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα το 2019.

Ωστόσο, κοιτάζοντας τις 10 κορυφαίες εφαρμογές παρατηρείται κάτι ακόμα πιο ενδιαφέρον.. Η Amazon μπορεί να είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, όσον αφορά το μερίδιο αγοράς, αλλά η Walmart την «νίκησε» στον αγώνα εγκατάστασης εφαρμογών στη Black Friday.

Η Amazon κατέγραψε 106.000 εγκαταστάσεις στις 27 Νοεμβρίου, έναντι των 131.000 της Walmart, αναφέρει το Sensor Tower.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By