Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Ρόδος: Απίστευτα περιστατικά bullying σε Δημοτικό – Εξώδικη διαμαρτυρία από γονείς

Καθεστώς φόβου και καταπίεσης έχει δημιουργήσει η συμπεριφορά μαθητή της Δ” τάξης του Δημοτικού σε σχολείο της Ρόδου, με ένα άνευ προηγουμένου μπούλινγκ που έχει φέρει αναστάτωση στις αίθουσες.

Η συμπεριφορά του 10χρονου οδήγησε γονείς συμμαθητών του να προχωρήσουν στη σύνταξη εξώδικης δαμαρτυρίας, που αποστέλλεται στον Συντονιστή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ κοινοποιείται και στο υπουργείο Παιδείας.

Ο 10χρονος μαθητής, όπως αποκαλύτεται και στο σχετικό έγγραφο, το οποίο φέρνει στη δημοσιότητα το protothema.gr, έχει πιάσει παιδιά από τον λαιμό, έχει εκσφενδονίσει πέτρες εναντίον τους, ενώ έχει προβεί και σε βίαιες ενέργειες με χτυπήματα κατά συμμαθητών.

Όπως καταγγέλλεται, ο μαθητής εδω και πολύ καιρό καιρό, συγκεκριμένα τα τελευταία τέσσερα χρόνια, κινείται απειλητικά κατά άλλων παιδιών, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τη σωματική και την ψυχική τους υγεία.

Έχει, όπως επισημαίνουν στο εξώδικο οι γονείς, στραφεί και εναντίον δασκάλων.

201152451_2641921592767301_4015713639747856815_n

Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν οι κηδεμόνες για το γεγονός ότι δεν έχουν ληφθεί δραστικά μέτρα ώστε να δοθεί τέλος σε αυτήν την κατάσταση σχολικού εκφοβισμού.

Όσα αποκαλύπτουν οι γονείς για τη συμπεριφορά του 10χρονου δημιουργούν απορία και θλίψη: ρίχνει μπουνιές στην κοιλιά των μαθητών, δίνει κλωτσιές προκαλώντας τραυματισμούς και μώλωπες, ενώ πετά και καρέκλες στους τοίχους της τάξης και στα σκαλοπάτια.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο μαθητής έχει ανοίξει το παράθυρο της αίθουσας διδασκαλίας, κατά τη διάρκεια του μαθήματος, με σκοπό να βγει έξω.

Έχει προσπαθήσει, ακόμη, να πηδήξει από εσωτερικό μπαλκόνι του σχολείου, ύψους τριών περίπου μέτρων, βάζοντας σε κίνδυνο και την ίδια του τη ζωή.

Τα περιστατικά μπούλινγκ οπως αναγράφονται στην εξωδικη διαμαρτυρια των γονέων

«Θεωρούμε ότι δεδομένης της ήδη έως τώρα αναποτελεσματικότητας των ενεργειών σας δεν αρκεί μονο η απλή θεσμική υπαγωγή τουπροβλήματος στην Επιτροπή του Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης(Κ.Ε.Σ.Υ.), αλλά και να προβείτε εγκαίρως σε κάθε ενέργεια που θα θεραπεύει το πρόβλημα και θα παράσχει ασφάλεια στα παιδιά μας», καταλήγει η επιστολή διαμαρτυρίας των γονέων.

Οι υπογραφές που συγκεντρώθηκαν είναι ενδεικτικές της ανησυχίας που επικρατεί, τα τελευταία χρόνια, σε σχέση με τη συμπεριφορά του μαθητή που ξεφεύγει, όπως φαίνεται, από τα όρια.

By