Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Σας παρουσιάζουμε την Mercedes AMG ONE που έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας στη Monza

Το αυτοκίνητο με υβριδικό τούρμπο κινητήρα V6 1,6 λίτρων με ισχύ 1063 ίππων ολοκλήρωσε έναν γύρο στη διαμόρφωση «Grand Prix» σε 1:43.902 δευτερόλεπτα, βελτιώνοντας το τρέχον ρεκόρ κατά δέκα δευτερόλεπτα.

Για σύγκριση, το ρεκόρ γύρου της Formula 1 στη Μόντσα ανήκει στον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ολοκλήρωσε τον τελικό γύρο των προκριματικών το 2020 σε 1:18.887.

Η Mercedes-AMG ONE θα παραχθεί σε ποσότητα 275 αντιτύπων, με τιμή το καθένα στα 2,7 εκατομμύρια δολάρια. Ο Lewis Hamilton έχει ήδη αγοράσει δύο από αυτά τα αυτοκίνητα – για τον ίδιο και τον πατέρα του.

Μετά το ρεκόρ 6:35.183 γύρο του Nürburgring στα τέλη του περασμένου έτους,  η Mercedes–AMG χτύπησε τη Monza με το υπεραυτοκίνητό της AMG One. Κυκλοφορώντας την εμβληματική ιταλική πίστα με τον επαγγελματία οδηγό αγώνων και τον πρεσβευτή της AMG Maro Engel στο τιμόνι, το υπεραυτοκίνητο με κινητήρα F1 πέτυχε χρόνο 1:43,9, τον ταχύτερο γύρο που σημειώθηκε από αυτοκίνητο παραγωγής.

Ο γύρος ολοκληρώθηκε με ένα AMG One σε προδιαγραφές δρόμου, με ένα σετ ελαστικών Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO που αναπτύχθηκαν για το έργο Mercedes-AMG One. Όπως έχει ήδη τεκμηριωθεί καλά, το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της AMG One συνδυάζει έναν V6 κινητήρα 1,6 λίτρων που προέρχεται απευθείας από το πρόγραμμα της Formula 1 με τρεις ηλεκτροκινητήρες που μαζί παράγουν μέγιστη ισχύ 1048 ίππων.

Mercedes-AMG-ONE-record-speed-Monza

Αυτή η τεράστια ισχύς συνδυάζεται με ένα υπερσύγχρονο πακέτο αεροσκαφών που περιλαμβάνει ενεργά αεροστοιχεία γύρω από τη μύτη, θόλους μπροστινών τροχών, πίσω διαχύτη και πίσω πτέρυγα. Είναι αυτός ο συνδυασμός που βοήθησε το One να δημιουργήσει αυτούς τους εξαιρετικούς χρόνους, καθισμένος με το κεφάλι και τους ώμους πάνω από άλλους χρόνους γύρου αυτοκινήτου δρόμου.

Λόγω του τρόπου με τον οποίο το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει τις επιδόσεις του, ο Maro Engel δεν έχει απλώς το καθήκον να οδηγεί το One flat-out γύρω από αυτές τις πίστες, αλλά πρέπει επίσης να διαχειρίζεται την κατανάλωση μπαταρίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης για να εξασφαλίσει τη μέγιστη απόδοση στην υψηλότερη ταχύτητα του γύρου ενότητες. Μέσω προσεκτικής διαχείρισης, το AMG One εξακολουθούσε να επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 209 μίλια/ώρα στο Döttinger Höhe του Nürburgring, με περαιτέρω βοήθεια από το ενσωματωμένο σύστημα DRS.

Σχολιάζοντας τον περσινό θρίαμβο της Mercedes-AMG, η Maro Engel σχολίασε «ήταν πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία. Δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να ορίσουμε τέτοιο χρόνο γύρου με αυτές τις συνθήκες πίστας. Σε ορισμένα κρίσιμα σημεία της πίστας, δεν είχε στεγνώσει ακόμη εντελώς και επομένως ήταν δύσκολο. Αυτή ήταν μια ιδιαίτερη πρόκληση ».

Mercedes-AMG-ONE-record-speed-Monza

Αυτός ο εκπληκτικός χρόνος είναι απόδειξη της μακροχρόνιας εξέλιξης του AMG One, αφού πλέον έχει ολοκληρώσει επιτέλους τις δοκιμές αντοχής του για να είναι ένα από τα πιο ακραία αυτοκίνητα δρόμου που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Φυσικά, οι αντίπαλοι του υπεραυτοκίνητου AMG One, όπως η Aston Martin Valkyrie , δεν έχουν ακόμη δοκιμάσει τους δικούς τους χρόνους γύρου, αλλά με χρόνο 6:36.183, μπορούμε να θεωρήσουμε το γάντι για μια νέα εποχή προσπαθειών για ρεκόρ γύρου στο Nürburgring.

Μετά από πάνω από μισή δεκαετία εντατικής εξέλιξης, η Mercedes-AMG One είναι πλέον επίσημα στην παραγωγή. Η AMG συνεργάστηκε με την καναδική εταιρεία Multimatic για τη δημιουργία μιας μικρής μονάδας παραγωγής στο Κόβεντρι, όπου θα συναρμολογηθούν και οι 275 μονάδες. Τα κινητήρια σύνολα του One που προέρχονται από την F1 θα προέρχονται από τα έργα κινητήρων της Mercedes F1 που βασίζονται στο Brixworth, δημιουργώντας αυτό που θα γίνει το πιο ακραίο αυτοκίνητο δρόμου της Mercedes-AMG ποτέ.

Οι πρώτοι πελάτες έχουν ήδη παραλάβει τα αυτοκίνητά τους, ο καθένας όχι μόνο χρησιμοποιεί μηχανική εμπνευσμένη από τη F1, αλλά μια κυριολεκτικά αδελφή μονάδα του κινητήρα που βοήθησε τη Mercedes-AMG Petronas να κερδίσει οκτώ πρωταθλήματα κατασκευαστών. Υπήρξε άφθονη διαμάχη γύρω από την ανάπτυξή του και τον αντίπαλο Aston Martin Valkyrie , αλλά τώρα μπορούμε να αποκαλύψουμε τις τεχνικές λεπτομέρειες και τους αριθμούς για τα αυτοκίνητα που θα δούμε στο δρόμο.

Mercedes-AMG-ONE-record-speed-Monza

Σύστημα μετάδοσης κίνησης

Αυτό που ξεχωρίζει το One από τα υπεραυτοκίνητα πριν από αυτό είναι το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Μην έχετε καμία αμφιβολία ότι η γραμμή ετικετών «Φόρμουλα 1 αυτοκίνητο για το δρόμο» δεν είναι απλώς μάρκετινγκ. Είναι γεγονός. Πίσω από το κελί επιβατών θα βρείτε μια έκδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης EQ POWER+ του αυτοκινήτου της F1 που οδήγησε τη Mercedes σε οκτώ διαδοχικούς τίτλους κατασκευαστών F1, πέντε περισσότερους από ό,τι όταν ανακοινώθηκε αρχικά το Project One.

Ο κινητήρας καύσης βενζίνης V6 1599cc κατασκευάζεται στις ίδιες εγκαταστάσεις AMG Engine Works στο Brixworth που κατασκευάζει τους κινητήρες Mercedes F1 και συμπληρώνεται με τους ηλεκτροκινητήρες One by four που συνδυάζονται όλοι για να αποδώσουν μέγιστη ισχύ 1048 ίππων. Όπως συμβαίνει με όλα τα υβρίδια, η μέγιστη ισχύς δεν είναι ένα απλό άθροισμα όλων των συνεισφερόντων στοιχείων, αλλά η μέγιστη τιμή που είναι διαθέσιμη από όλα τα στοιχεία ανά πάσα στιγμή.

Ο ίδιος ο V6 έχει 565 ίππους που παράγονται στις 9000 σ.α.λ., με περιοριστή αιχμής στροφών στις 11.000, ή 2500 σ.α.λ. λιγότερο από τον κυριακάτικο οδηγό του Χάμιλτον. Αυτό ισοδυναμεί με μια συγκεκριμένη απόδοση ανά λίτρο 359 ίππων – μια Mercedes-AMG A45 S έχει 208 ίππους/λίτρο για αντίθεση, και ακόμη και κάτι τόσο ισχυρό όσο το Koenigsegg Jesko (το οποίο δεν έχει ακόμη αποδειχθεί αξιόπιστο) δεν ταιριάζει με την AMG με 313 ίπποι/λίτρο.

Είναι, λοιπόν, ένας καθαρός κινητήρας F1; Οχι ακριβώς. Η AMG το αποκαλεί «μονάδα κατά παραγγελία» που συνδυάζει στοιχεία από πολλές γενιές του κινητήρα της F1. Η μηχανική είναι ακριβώς η ίδια, όμως. Ο αέρας τροφοδοτείται στον κινητήρα από έναν συνδυασμένο μηχανικό και ηλεκτροκίνητο στροβιλοσυμπιεστή με την τουρμπίνα εξαγωγής να βρίσκεται κοντά στην εξάτμιση και τον συμπιεστή κοντά στην εισαγωγή αέρα που είναι τοποθετημένη στην οροφή. Ενώνονται με έναν μακρύ άξονα στον οποίο είναι συνδεδεμένος ένας ηλεκτροκινητήρας MGU-H 80 kW (121 ίππων). Αυτό προετοιμάζει τον υπερσυμπιεστή για να εξαλείψει την καθυστέρηση και, σύμφωνα με την AMG, δίνει στον V6 ταχύτερες αποκρίσεις από έναν ατμοσφαιρικό V8. Ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά επίσης την ενέργεια των καυσαερίων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναπλήρωση της υβριδικής μπαταρίας ή την άμεση οδήγηση του MGU-K.

MGU-K; Αντιπροσωπεύει το Motor Generator Unit Kinetic, έναν άλλο ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πλάι του στροφαλοθαλάμου και απευθείας συνδεδεμένο με τον στροφαλοφόρο άξονα. Μπορεί είτε να κινήσει τον στροφαλοφόρο άξονα, προσθέτοντας 120 kW (160 ίππους) στην ισχύ, είτε να κινηθεί από αυτόν. Η AMG ισχυρίζεται ότι τα συνδυασμένα στοιχεία βενζίνης-ηλεκτρισμού που λειτουργούν ως πλήρης μονάδα επιτυγχάνουν μια άνευ προηγουμένου θερμική απόδοση περίπου 40 τοις εκατό έναντι ενός κανόνα 30-32 τοις εκατό. Είναι τόσο κοντά όσο θα φτάσετε σε οδήγηση 1000hp+ χωρίς ενοχές.

Πίσω από τον κινητήρα βρίσκεται ένα εξατομικευμένο κιβώτιο επτά σχέσεων, μονού συμπλέκτη και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Πάνω από αυτό είναι το σύστημα εξάτμισης το οποίο, σε αντίθεση με την έκδοση του μονοθεσίου F1, διαθέτει σιγαστήρα, καταλύτη και δύο φίλτρα σωματιδίων βενζίνης που κάνουν το One Euro6 συμβατό με τις εκπομπές ρύπων – κάτι που η AMG μπορεί να μην έκανε όταν ξεκίνησε το έργο όλα αυτά τα χρόνια.

Από εδώ, υπάρχουν δύο ακόμη ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούν τον μπροστινό άξονα, οι οποίοι μαζί παράγουν 240 kW (321 ίππους). Αυτά τροφοδοτούν κάθε μπροστινό τροχό ανεξάρτητα και επιτρέπουν πλήρη διάνυσμα ροπής. Οι κυψέλες μπαταρίας ιόντων λιθίου – η διαμόρφωσή τους, οι σύνδεσμοι και η άμεση ψύξη με υγρό κυψέλης – είναι μια άμεση ανύψωση από το F1. Ωστόσο, το σύστημα υψηλής τάσης 800 βολτ (που περιέχεται σε δύο περιβλήματα μπαταριών σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου) έχει περίπου τέσσερις φορές τη χωρητικότητα που χρησιμοποιείται στην F1 στις 8,4 kWh.

Mercedes-AMG-ONE-record-speed-Monza

 Το υψηλότερο επίπεδο τάσης μειώνει τις απώλειες τάσης, κυρίως στα καλώδια. Επιτρέπει επίσης σημαντικά μικρότερους χρόνους φόρτισης με σταθερό επίπεδο ρεύματος. Τα προγράμματα οδήγησης του One θα έχουν ακόμη και μια πλήρως ηλεκτρική λειτουργία με κίνηση μόνο στον μπροστινό άξονα, δίνοντας αυτονομία έως και 11 μίλια. Η πιο ακραία «δυναμική» λειτουργία, από την άλλη πλευρά, θα υιοθετήσει ρυθμίσεις που χρησιμοποιούνται στην F1 για να επιτύχει τους καλύτερους δυνατούς χρόνους γύρου στις κατατακτήριες.

Αν και εντυπωσιακό κατόρθωμα, η πολυπλοκότητά του σίγουρα δεν βοήθησε να μετρήσει το βάρος του. Η Mercedes-AMG One ανεβάζει τη ζυγαριά στα 1695 κιλά (DIN), μερικές εκατοντάδες περισσότερα από ακόμη και υβριδικά υπεραυτοκίνητα προηγούμενης γενιάς όπως η McLaren P1 . Για τα δεδομένα, αυτό του δίνει μια αναλογία ισχύος προς βάρος 618 ίππων ανά τόνο, μόλις 55 ίππων ανά τόνο περισσότερο από τη McLaren 765LT των 280.000 λιρών .

Ως αποτέλεσμα, τα στοιχεία απόδοσης δεν είναι τόσο εντυπωσιακά όσο θα περίμενε κανείς για ένα μηχάνημα 2,5 εκατομμυρίων λιρών. Τα 0-62 μίλια/ώρα έρχονται σε 2,9 δευτ. για να ταιριάζουν με το Ferrari F8 Tributo , με τον χρόνο 0-124 μίλια/ώρα 7 δευτ. μόνο αρκετό για να ισοφαρίσει με τη McLaren 765LT – η τελική ταχύτητα φτάνει τα 219 μίλια/ώρα.

Mercedes-AMG-ONE-record-speed-Monza

Mercedes AMG ONE: Πλαίσιο, φρένα και τροχοί

Το σύστημα ανάρτησης πέντε συνδέσμων είναι μια οριζόντια συσκευασμένη διάταξη αποσβεστήρα ωστηρίου με πηνία και ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες τριών κατευθύνσεων. Η ρύθμιση ακυρώνει την ανάγκη για μια παραδοσιακή αντιστρεπτική ράβδο μπροστά, αποτρέποντας την πλευρική κύλιση και αποσυνδέοντας τις πλευρικές κινήσεις από τις κάθετες κινήσεις. Η ανάρτηση μπορεί επίσης να χαμηλώσει υδραυλικά κατά 37 mm στην πιο επιθετική λειτουργία διαδρομής.

Το ίδιο το πλαίσιο προέρχεται από ένα μονοκόκ άνθρακα με ένα αλουμινένιο μπροστινό υποπλαίσιο. Όπως τα μονοθέσια της F1 και μερικά από τα πραγματικά σοβαρά υπεραυτοκίνητα, το πίσω κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης λειτουργούν ως στρεσογόνα μέλη του πλαισίου, στα οποία τοποθετείται απευθείας η πίσω ανάρτηση.

Τα φρένα είναι κεραμικά από άνθρακα και, χάρη στη σχετική έλλειψη μάζας, είναι μια εκπληκτικά συγκρατημένη διάταξη έξι εμβόλων μπροστά με δίσκους 398 mm και δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων σε δίσκους 380 mm που χρησιμοποιούνται πίσω. Υπάρχουν διαθέσιμα σχέδια δύο τροχών, και οι δύο έρχονται με τις δικές τους έξυπνες αεροσυσκευές από ανθρακονήματα. Το στάνταρ σετ είναι σχέδιο 10 ακτίνων κατασκευασμένο από σφυρήλατο αλουμίνιο, ενώ το προαιρετικό είναι σχέδιο 9 ακτίνων από μαγνήσιο. Οι τροχοί είναι κλιμακωτοί σε διάμετρο και πλάτος – οι μπροστινοί είναι 10×19 ιντσών σε λάστιχο 285/35 ZR19, με μονάδες 12×20 ιντσών σε 335/30 ZR20 στο πίσω μέρος. Το ελαστικό της επιλογής είναι ένα Michelin Cup 2R.

Mercedes-AMG-ONE-record-speed-Monza

Ενεργή αεροδυναμική και σχεδιασμός

Ενώ το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποτελεί φόρο τιμής στη Formula 1 και το σασί μια άσκηση στη σύγχρονη μηχανική υπεραυτοκίνητων, το ενεργό αεροσκάφος είναι ένα όραμα του μέλλοντος, με κινητά στοιχεία σε όλη την επιφάνεια του AMG One. Υπάρχουν τρία κύρια ενεργά στοιχεία αεροδυναμικής στην έκθεση – κινούμενα πτερύγια ενσωματωμένα στον μπροστινό διαχύτη, αεραγωγοί του μπροστινού θόλου των τροχών και το κινητό πίσω φτερό. Το splitter και το πίσω φτερό είναι στοιχεία που έχουμε δει στο παρελθόν, και τα δύο λειτουργούν παράλληλα είτε για να αυξήσουν την κάθετη δύναμη είτε να μειώσουν την οπισθέλκουσα.

Τα μηχανικά πτερύγια στους μπροστινούς θόλους των τροχών είναι διαφορετικά, ωστόσο, ανοίγοντας για να μειώσουν την εσωτερική πίεση μέσα στα φρεάτια των τροχών εξάγοντας αέρα μέσα από αυτά. Σε αντίθεση με τα άλλα ενεργά εξαρτήματα αεροσκαφών, ωστόσο, δεν υπάρχει πραγματικό πλεονέκτημα στο να είναι κλειστά αυτά τα στοιχεία, καθώς δεν προσφέρουν κανένα πλεονέκτημα εκτός από τη διατήρηση της βρωμιάς και της βρωμιάς μέσα στις καμάρες, κάτι που τα καθιστά περισσότερο οπτικά παρά ένα μεγάλο άλμα στην αεροδυναμική απόδοση.

Το κάλυμμα κινητήρα είναι μια μονάδα δύο τεμαχίων που πλαισιώνει το κεντρικό πτερύγιο που σχηματίζεται από το άκρο της ουράς της εισαγωγής στην οροφή. Και τα δύο μέρη είναι συμπαγή ανθρακονήματα, αλλά διαθέτουν πτερύγια για εξαγωγή θερμότητας και δύο τεράστιους αγωγούς NACA που θα βοηθήσουν στη διατήρηση της θερμοκρασίας του χώρου του κινητήρα. Με τόσο ισχυρό χαρακτήρα στον κινητήρα του που προέρχεται από τη F1, οι απαιτήσεις ψύξης του AMG One είναι ακραίες, εξηγώντας την εντατική εστίαση της ψύξης και της διαχείρισης αεροσκαφών.

Κατά τα άλλα, η σχεδίαση είναι σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητη από εκείνο το αρχικό πρωτότυπο αυτοκίνητο που είδαμε το 2017, συμπεριλαμβανομένου του εσωτερικού εσωτερικού και του εμπνευσμένου από τη F1 τιμόνι. Αν και δεν είναι το ωραιότερο supercar στον κόσμο, φαίνεται εξαιρετικά συγκεντρωμένο, ενώ εξακολουθεί να ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικά στοιχεία AMG που ακόμα και τώρα εξακολουθούν να είναι σχετικά με την τρέχουσα σειρά AMG. Ωστόσο, το ταξίδι του αυτοκινήτου από το 2017 μέχρι σήμερα δεν ήταν πάντα ομαλό, καθιστώντας το AMG One από το παρελθόν που είναι εξίσου συναρπαστικό με το ίδιο το αυτοκίνητο.

Το περίπλοκο και αμφιλεγόμενο παρασκήνιο
Το 2017, ο Tobias Moers ήταν επικεφαλής της AMG και η ομάδα της F1 βρισκόταν στο απόγειο της κυριαρχίας της. Η ηλεκτροκίνηση ήταν στο μακρινό μέλλον και η κατηγορία premium παρήγαγε τεράστιους όγκους πωλήσεων, δίνοντας στη Mercedes-Benz και σε πολλούς από τους ανταγωνιστές της μια εξαιρετικά υγιή προοπτική για το εγγύς μέλλον.

Στον χώρο των υπεραυτοκίνητων, η McLaren , η Porsche και η Ferrari είχαν τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας με τα P1 , 918 Spyder και LaFerrari και η AMG ήθελε να μπει, έτσι ήρθε η ιδέα του Project One, ενός σχεδίου που χρησιμοποίησε τον κινητήρα που κέρδισε το πρωτάθλημα σε μια παραγωγή αυτοκίνητο. Αυτός ήταν ένας ενθουσιασμός που μοιράστηκε η Aston Martin, με επικεφαλής τότε τον Andy Palmer. Η συνεργασία της Aston με την ομάδα της Red Bull F1 δημιούργησε το δικό της υπεραυτοκίνητο εμπνευσμένο από τη F1, το οποίο, όπως και η AMG, θα προχωρούσε επίσης πολύ πιο μακριά από την προηγούμενη γενιά υπεραυτοκίνητων. Τα δύο έργα θα δημιουργήσουν τον ανταγωνισμό AMG Project One και Aston Martin Valkyrie που εξακολουθεί να παίζει σήμερα.

Mercedes-AMG-ONE-record-speed-Monza

 Δυστυχώς, οι καλές στιγμές δεν θα διαρκέσουν, καθώς η ανάπτυξη και στα δύο έργα χτύπησε πολλά εμπόδια, για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Τα προβλήματα της AMG αφορούσαν το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο αποδεικνυόταν ιδιαίτερα δύσκολο να μετατραπεί σε χρήση αυτοκινήτου δρόμου λόγω της εγγενώς πολύ ισχυρής φύσης του. Οι κινητήρες F1, αν και πιο ανθεκτικοί από πριν, εξακολουθούν να είναι σχεδιασμένοι για διάρκεια ζωής μερικών χιλιάδων μιλίων, όχι για τα δεκάδες χιλιάδες που αναμένονται από ένα αυτοκίνητο δρόμου – ακόμα και για ένα τόσο εξειδικευμένο όπως αυτό. Για να γίνουν τα πράγματα πιο περίπλοκα, η Mercedes και η Aston Martin είχαν σφίξει τις σχέσεις τους, συνεργαζόντουσαν τόσο εντός όσο και εκτός της πίστας, κάνοντας το σχέδιο ματαιοδοξίας εναντίον της Aston Martin τώρα μια σχεδόν εσωτερικευμένη μάχη, μια μάχη χωρίς νικητές.

Mercedes-AMG One P1 –29

Μετά την καταστροφική IPO της Aston Martin, η Mercedes-Benz αγοράζει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο 20 τοις εκατό στη βρετανική μάρκα, οδηγώντας τελικά στον διορισμό του πρώην αφεντικού της AMG, Tobias Moers ως Διευθύνοντος Συμβούλου της Aston Martin, αναλαμβάνοντας τον ρόλο από τον Andy Palmer.

Αυτό άφησε το νέο αφεντικό της Aston Martin να προχωρήσει με τη Valkyrie που θα πήγαινε πρόσωπο με πρόσωπο με το δικό του έργο πάθους, το AMG One. Για να κάνει τα πράγματα πιο περίπλοκα για τον Moers, η Aston Martin θα διέλυε στη συνέχεια τη συνεργασία της με τη Red Bull στη F1, δημιουργώντας αντί αυτού τη δική της ομάδα από τη Racing Point, η οποία δημιουργήθηκε από τον νέο Πρόεδρο της Aston Martin, Lawrence Stroll.

Ωστόσο, και τα δύο έργα συνεχίστηκαν, αν και με σημαντικές καθυστερήσεις, και πρόκειται να παραδοθούν όταν ούτε η Aston Martin ούτε η Mercedes-AMG έχουν κανένα πλεονέκτημα στην F1. Επιπροσθέτως, κανένας από τους οραματιστές πίσω από τα έργα από την αρχή δεν ασχολείται άμεσα με καμία από τις δύο επωνυμίες, με τον Tobias Moers να αποχωρεί σύντομα από την Aston Martin και ο Andy Palmer να επιδιώκει τώρα άλλους δρόμους. Παρά τις αφηγήσεις και των δύο αυτών υπεραυτοκίνητων που μπερδεύονται από την πολιτική της εταιρείας, το έπος μας έχει αφήσει με δύο από τα πιο συναρπαστικά έργα οδικών αυτοκινήτων που έχει δει ποτέ η αυτοκινητοβιομηχανία. Το μόνο που μένει είναι να τους οδηγήσεις.

By