Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου, 2020

«Σκοτωμός» Πέτσα – ΣΥΡΙΖΑ για τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τον κορονοϊό


Με μια οργισμένη δήλωση αντέδρασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, στις κατηγορίες, σε βάρος του, από τον ΣΥΡΙΖΑ πως ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου έδωσε 2 εκατ. ευρώ στα έξι κανάλια για διαφημιστική καμπάνια για τον κορονοϊό.

«Στον ΣΥΡΙΖΑ κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν» δήλωσε ο Στέλιος Πέτσας, απαντώντας σε ανακοίνωση της βουλευτή του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Ν. Γκαρά.

«Η αλήθεια είναι ότι: Το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, με το οποίο θεσπίστηκαν τα μέτρα στήριξης για τους πληγέντες από τον μεσογειακό κυκλώνα «Ιανός», καθώς και νέα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού, συμπεριλαμβανομένου του άρθρου 14 για την νέα καμπάνια ενημέρωσης, συζητήθηκε και ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων στις 28 Σεπτεμβρίου 2020.

Πριν από έναν μήνα! Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ήταν εκεί αλλά δεν το είδαν! Τηλεοπτικό μήνυμα για τον κορονοϊό ως δωρεάν κοινωνικό μήνυμα προβάλλεται ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα. Συγκεκριμένα, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) στις 21 Οκτωβρίου 2020 ενέκρινε την δωρεάν μετάδοση ενός τηλεοπτικού μηνύματος από τους τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας από 22-10-2020 έως και την 22-04-2021. Αλλά στον ΣΥΡΙΖΑ δεν το είδαν!» τόνισε ο Στέλιος Πέτσας.

«Σύμφωνα με την τελευταία αξιολόγηση του ευρωπαϊκού κέντρου ελέγχου πρόληψης νοσημάτων, οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες χαρακτηρίζονται ως υψηλού επιδημιολογικού κινδύνου. Αν και η χώρα μας δεν βρίσκεται σε αυτή την κατηγορία, είναι προφανές ότι τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται έξαρση και στην Ελλάδα, με τον ημερήσιο αριθμό κρουσμάτων να παρουσιάζει σημαντική αύξηση.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, με στόχο να προλάβουμε τα χειρότερα, εφαρμόζουμε ολοκληρωμένη στρατηγική ενημέρωσης των πολιτών», υπογράμμισε, για να επισημάνει ότι τo δεύτερο κύμα της πανδημίας βρίσκεται σε επιθετική έξαρση σε ολόκληρη την Ευρώπη», συνέχισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Ο Στέλιος Πέτσας διερωτήθηκε αν στον ΣΥΡΙΖΑ θεωρούν ότι δεν χρειάζεται η ενημέρωση, υπογραμμίζοντας: «Η πρώτη εκστρατεία ενημέρωσης, με τον συνδυασμό δωρεάν μηνυμάτων και επαγγελματικής καμπάνιας, έσωσε ζωές. Το ίδιο θα κάνει η κυβέρνηση και με την νέα καμπάνια. Το πεδίο της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών δεν προσφέρεται για μικροκομματική αντιπαράθεση.

Η κυβέρνηση κάνει ό,τι χρειάζεται για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού, με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας και με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στα χρήματα των φορολογουμένων. Με σοβαρότητα και ενότητα θα ξεπεράσουμε και αυτή την κρίση».

ΣΥΡΙΖΑ: Πόσα λεωφορεία αγοράζαμε με 2 εκατ. ευρώ;
Σε δήλωσή της νωρίτερα, η Νατάσα Γκαρά, αν. τομεάρχης Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ είχε κάνει λόγο για «δεύτερη λίστα Πέτσα».

«Την ώρα που η κοινωνία δοκιμάζεται, η κυβέρνηση επιστρατεύει τους γνωστούς της συμμάχους για να καλύψει την αναλγησία και την ανικανότητά της. Η δεύτερη Λίστα Πέτσα μας κάνει να αναρωτιόμαστε, πόσα άραγε λεωφορεία θα μπορούσαν να αγοραστούν με τα 2 εκατομμύρια ευρώ που χαρίζει αυτή τη φορά με άλλη μια απευθείας ανάθεση;

Πόσες προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών και πόσες ΜΕΘ θα μπορούσε να αποκτήσει το ΕΣΥ; Πόσες επιπλέον σχολικές αίθουσες θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και πόσες προσλήψεις καθηγητών να γίνουν;

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έχει προσωπική ευθύνη για αυτό το συνεχιζόμενο σκάνδαλο αδιαφάνειας. Όταν μάλιστα είναι γνωστό πως τέτοιες ενημερωτικές εκστρατείες στα κανάλια βάσει Νόμου είναι δωρεάν. Ο κ. Μητσοτάκης συνεχίζει απολύτως να δίνει προτεραιότητα στα ΜΜΕ της σιωπής, αδιαφορώντας για τις αγωνίες και τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας», ανέφερε η Νατάσα Γκαρά.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By