Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου, 2021

Σοκαριστικη καταγγελια για τα media markt

Πουλάει προιόντα που δεν υπάρχουν διαθέσιμα

Μία σοβαρή καταγγελία από αναγνώστη δημοσιεύουμε σήμερα για την γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών MediaMarkt.

Όπως καταγγέλλει ο αναγνώστης, προπλήρωσε ένα προϊόν, το οποίο δεν του παραδόθηκε ποτέ. Ωστόσο, η επιχείρηση δεν επιστρέφει τα χρήματα του , ούτε του δίνει ενημέρωση πότε θα παραλάβει το προιόν του.

Την 9η Νοεμβρίου 2021, έκανα ηλεκτρονικά μια παραγγελία στο Media Markt (αδιάφορο το είδος και το κόστος) προπληρώνοντας με Τραπεζική κατάθεση την αξία του είδους. Την ίδια μέρα και επειδή διαπίστωσα εκ των υστέρων ότι στο site τους έγραφαν παραπλανητικά δεδομένα σε ο,τι είχε να κάνει με τον τρόπο απόκτησης τού προς αγορά αντικειμένου. Επιπρόσθετα και για επιπλέον διασφάλιση της κίνησης , συνομίλησα τηλεφωνικά και με εκπρόσωπο του σχετικού τμήματος (Media Markt-Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών) η οποία μου διαβεβαίωσε ΚΑΙ τηλεφωνικά, ότι η παραγγελία είναι σε εξέλιξη.

Για να μην κουράζω με ενδιάμεσες λεπτομέρειες, απλά θα πω ότι μέχρι σήμερα 19.11.2021 και μετά από επιπλέον αλλεπάλληλες επαφές μαζί τους (τηλεφωνικά και μέσω e-mail τα οποία είναι κρατημένα) δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για την παραλάβη.

Ευνόητο βέβαια, ότι προχωρώ ήδη το θέμα με τον δικηγόρο μου μέσω της δικαστικής οδού.

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του για τη συγκεκριμένη εταιρία και τις ‘δεξιότητές’ της…

(Visited 1 times, 1 visits today)
By