Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Στα ενεργειακά ποτά χωρίς ζάχαρη ποντάρει η PepsiCo

Την τάση για υγιεινή διατροφή που κυριαρχεί τον τελευταίο καιρό και στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών φαίνεται να ακολουθεί η PepsiCo Inc. αφού ετοιμάζει ένα νέο Gatorade με μηδενική ζάχαρη προσπαθώντας να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές στην κατηγορία των αθλητικών ποτών.

Το νέο προϊόν διευρύνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο της Gatorade, που κατά κύριο λόγο περιλαμβάνει ενεργειακά ροφήματα με χαμηλή περιεκτικότητα ζάχαρη. Προσπαθεί παρόλα αυτά να ικανοποιήσει τους καταναλωτές οι οποίοι στρέφονται σε πιο υγιεινά πρότυπα διαβίωσης στο σύνολο της καθημερινότητας του υιοθετώντας και υγιεινότερους τρόπους διατροφής.

Η κίνηση της εταιρείας θεωρείται αναμενόμενη αφού η μετατόπιση των προτιμήσεων των καταναλωτών αποτελεί εντονότατα το σύνολο του κλάδου. Το τελευταίο διάστημα μάλιστα, η Gatorade, η οποία αντιπροσωπεύει πάνω από το 70% της αγοράς ενεργειακών ποτών, πιέζεται συνεχώς από τους ανταγωνιστές της που εισάγουν νέα είδη αφεψημάτων όπως το νερό καρύδας, το οποίο διαθέτει πιο απλά συστατικά, αλλά κι από την πτωτική τάση της βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, ο όγκος των λιανικών πωλήσεων ενεργειακών ποτών μειώθηκαν κατά 3,2% σε όγκο το 2017, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Beverage-Digest

Ωστόσο ενώ η συνολική κατηγορία κατέγραψε πτώση, τα ενεργειακά ποτά χωρίς καθόλου ζάχαρη κινήθηκαν καλύτερα. Gatorade και Powerade, της PepsiCo και της ανταγωνίστριας Coca-Cola Co., έχασαν σε όγκο πωλήσεων το 2017, ωστόσο το Powerade Zero, χωρίς προσθήκη ζάχαρης κινήθηκε ανοδικά, σύμφωνα με το Beverage-Digest.

Το «G Zero», όπως ονομάζεται το νέο Gatorade, είναι το πρώτο προϊόν χωρίς ζάχαρη που δημιουργεί η εταιρεία που μετρά ήδη 53 χρόνια ζωής. Το ενεργειακό ποτό αναμένεται να τοποθετηθεί στα ράφια των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής τον Ιούνιο και οι αρχικές γεύσεις στις οποίες θα κυκλοφορήσει περιλαμβάνουν το Λεμόνι και Λάιμ, Πορτοκάλι και Κεράσι.

By