Προβάδισμα στην ελληνική αγορά streaming διατηρεί το Netflix, με τη μεγαλύτερη πλατφόρμα σειρών και ταινιών παγκοσμίως να δίνει… μάχες κορυφής με τον έτερο ισχυρό παίκτη, το Amazon Prime Video. Το δεύτερο τρίμηνο του 2024 το Netflix ήλεγχε το 1/3 της εγχώριας αγοράς streaming, με το μερίδιό του να φθάνει στο 37%, από 38% το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Η επίδοση αυτή έφερε το Netflix δύο ποσοστιαίες μονάδες μπροστά από το Amazon Prime Video, που πέτυχε μερίδιο 35% το δεύτερο τρίμηνο του 2024, αντίστοιχο με αυτό που κατείχε τους τρεις πρώτους μήνες του έτους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του JustWatch, που μοιράστηκε με το powergame.gr το Netflix, οι δύο παγκόσμιοι ηγέτες ροής, Netflix και Amazon Prime Video, ήλεγχαν από κοινού τα 2/3 της ελληνικής αγοράς streaming και δη ποσοστό 72% το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, το Disney+ διατήρησε το ίδιο διάστημα το μερίδιο του 14%, που κατείχε και το πρώτο τρίμηνο του έτους στην ελληνική αγορά streaming.
Την τέταρτη θέση ανάμεσα στις streaming πλατφόρμες, μετά τις Netflix, Amazon Prime Video και Disney Plus, κατέλαβε το πρώτο τρίμηνο του 2024 το Apple TV, με μερίδιο 7%, αυξημένο κατά μία ποσοστιαία μονάδα έναντι του 6% που κατείχε τους τρεις πρώτους μήνες του έτους. Το top5 συμπλήρωσε η πλατφόρμα Mubi με 4%.
Το αντίπαλον δέος
Προφανώς η συνδρομητική βάση του Netflix στην Ελλάδα έχει «ξεφουσκώσει» από την εκρηκτική άνοδο που κατεγράφη την περίοδο της πανδημίας. Ωστόσο, η δημοφιλής πλατφόρμα streaming συνεχίζει την ανοδική πορεία της, αποτελώντας το ισχυρό αντίπαλον δέος στις πλατφόρμες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων Cosmote TV και Nova.
Ξεκινώντας με τη Hrvatski Telekom στην Κροατία και τη Magyar Telekom στην Ουγγαρία, οι θυγατρικές της Deutsche Telekom σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες προσφέρουν νέους τρόπους ενσωμάτωσης του Netflix. Στην ελληνική αγορά το Cosmote TV αναμένεται να προσθέσει το Netflix στο περιεχόμενό του εντός του 2024.
Διεύρυνση συνδρομητών
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το Netflix είχε ένα πολύ καλό δεύτερο τρίμηνο, με έσοδα και συνδρομητές να παίρνουν την ανιούσα. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 9,56 δισ. δολ. αυξημένα κατά 17%, βελτίωση που συνδέεται -σε μεγάλο βαθμό- με την αύξηση του μέσου όρου των πληρωμένων συνδρομών.
Σε επίπεδο συνδρομών η πλατφόρμα streaming ανακοίνωσε 277,65 εκατ., επίδοση αυξημένη κατά 16,5%. Όπως γνωστοποίησε στο πλαίσιο των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, πρόσθεσε 8,05 εκατ. συνδρομητές πολύ πάνω από τα 5,89 εκατ. συνδρομητές που προστέθηκαν στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2023. Μάλιστα, η διεύρυνση της συνδρομητικής βάσης γίνεται σε μία χρονική στιγμή που το Netflix υλοποιεί την παγκόσμια στρατηγική περιορισμού στον διαμοιρασμό των κωδικών.