Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Τα 6 «κόλπα» του Έλον Μασκ για να αυξάνει την παραγωγικότητα στις επιχειρήσεις

Ο Έλον Μασκ είναι φυσικός, επιχειρηματίας, εφευρέτης και ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον πλανήτη. Με περιουσία και κέρδη που … ζαλίζουν πρέπει πράγματι να έχει βρει τη «συνταγή της επιτυχίας».

Πρόσφατα μέσω ενός μέιλ που έστειλε ο διάσημος επιχειρηματίας αποκαλύπτει τους τρόπους με τους οποίους έχει καταφέρει να αυξήσει την παραγωγικότητα στις επιχειρήσεις του. Αν και το μέιλ απευθυνόταν στους υπαλλήλους του, πολλά από τα «κόλπα» και τα μυστικά του μπορούν να εφαρμοστούν και σε άλλες εταιρείες και μάλιστα πολύ εύκολα.

Αυτές είναι 7 από τις κορυφαίες προτάσεις του Έλον Μασκ για να αυξήσει κανείς την παραγωγικότητα στην επιχείρησή του και να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του.

1. Σταματήστε να πραγματοποιείτε «ατελείωτες» συναντήσεις
Απαλλαγείτε από τις κουραστικές και χρονοβόρες συναντήσεις ιδίως από αυτές που δεν έχουν νόημα. «Όλες οι μεγάλες εταιρείες έχουν ένα κακό. Επιμένουν να κάνουν μεγάλες και εξαντλητικές συναντήσεις» δηλώνει ο επιχειρηματίας σύμφωνα με το BusinessInsider.

2. Μειώστε τη συχνότητα των συσκέψεων
Στις εταιρείες παραδοσιακά οργανώνονται συνεχώς συναντήσεις. Τα στελέχη ενημερώνονται ακόμη και για το πιο μικρό και ανούσιο θέμα. «Δεν πρέπει να αποπροσανατολίζεστε συνεχώς. Αποφύγετε τις συχνές συναντήσεις, εκτός εάν το θέμα που έχει προκύψει είναι εξαιρετικά επείγον» υποστηρίζει.

3. Ξεχάστε τις συναντήσεις εάν δεν σας προσφέρουν κάτι χειροπιαστό
Ο Έλον Μασκ δηλώνει: «Πολλοί θεωρούν ότι όταν κάποιος αφήνει στη μέση μία συνάντηση και φεύγει ή κλείνει το τηλέφωνο σε κάποιον είναι αγένεια. Δεν είναι αγενές το να φεύγεις πριν ολοκληρωθεί η συνάντηση, αγενές είναι να αναγκάζεις κάποιον να μείνει μέχρι τέλους ιδίως όταν είναι χάσιμο χρόνου».

4. Παρακάμψτε την «ενοποιημένη δομή διοίκησης»
Πολλοί ανησυχούν μήπως αλλάξουν οι ισορροπίες ή ακόμη και η ιεραρχία μίας επιχείρησης σε περίπτωση που κάποιος παρακάμψει ορισμένα βήματα στη «chain of command» κι όμως ο Έλον Μασκ δεν ανήκει στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αντίθετα, ο Αμερικανός επιχειρηματίας ισχυρίζεται πως η επικοινωνία πρέπει να ταξιδεύει μέσω του συντομότερου μονοπατιού που απαιτείται για να ολοκληρωθεί η δουλειά και όχι μέσω της “αλυσίδας διοίκησης”. «Οποιοσδήποτε διευθυντής προσπαθεί να επιβάλει τη συγκεκριμένη φιλοσοφία τότε δεν θα έχει την απόδοση που επιθυμεί» αναφέρει.

5. Προωθείστε την άμεση επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων
Μία από τις βασικές πηγές προβλημάτων σε κάθε επιχείρηση είναι η κακή επικοινωνία μεταξύ τμημάτων και εργαζομένων. «Εάν για παράδειγμα προκύψει ένα πρόβλημα σε κάποιο τμήμα τότε ο υπάλληλος θα πρέπει να μιλήσει πρώτα με το διευθυντή του, ο οποίος στη συνέχεια θα πάρει τον διευθυντή ενός άλλου τμήματος που θα μιλήσει σε έναν αντιπρόσωπο ο οποίος θα το πει σε έναν άλλο αντιπρόσωπο ο οποίος στη συνέχει θα πρέπει να πάρει να συνεννοηθεί με κάποιον άλλο διευθυντή και τελικά αυτός θα μιλήσει τελικά με τον πραγματικά αρμόδιο. Τότε όμως θα είναι αργά και το παιχνίδι θα έχει χαθεί» προειδοποιεί.

6 . Χρησιμοποιήστε τη λογική σας
«Εάν υπάρχει ένας εταιρικός κανόνας που πρέπει να ακολουθήσετε αλλά τη δεδομένη στιγμή δεν ταιριάζει με το πρόβλημα τότε αλλάξτε τον κανόνα και ακολουθήστε τη λογική σας» αναφέρει μεταξύ των άλλων.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By