Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Τα πέντε πιο stylish scooters που αξίζει να οδηγήσεις

Με τη μέρα να μεγαλώνει και το μυαλό να καλοκαιριάζει, το scooter επαναπροσδιορίζει τις βόλτες στην πόλη και τις μικρές κοντινές αποδράσεις ως την παραλία.

Vespa Primavera 125

ΟΚ, να είμαστε ειλικρινείς: όταν κάποιος λέει scooter αμέσως μας έρχεται ως εικόνα μια Vespa. Δεν έχει σημασία ποια: αν είναι από αυτή που κυκλοφορούσαν οι mods τη δεκαετία του ’60 στους δρόμους του Λονδίνου ή μια 946. Η Vespa μέσα σε 7 δεκαετίες κατάφερε να γίνει συνώνυμο του scooter. Και κατά τη γνώμη μας όσο πιο κλασική τόσο πιο ωραία.

Η Primacera 125 είναι από αυτές που κρατάνε όλα τα classic χαρακτηριστικά που έκαναν γνωστή τη Vespa σε όλο τον κόσμο. Πιο χαμηλή για μεγαλύτερη άνεση, με 3βάλβιδος κινητήρα, ελαφριά και με μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τα 91 χλμ./ώρα, μοιάζει το τέλειο μέσο για την πόλη.

Yamaha Tricity 155

Ο «κανόνας», όπως τον έχουμε στο μυαλό μας, λέει ότι τα scooter είναι δίτροχα. Βέβαια, αυτός ο «κανόνας» ίσχυε έως το 2006, όταν και η Piaggio παρουσίασε το MP3 και δημιούργησε μια νέα «τρέλα». Και τώρα, έρχεται η Yamaha να μας παρουσιάσει τη δική της, ακόμα πιο stylish, εκδοχή της.

Το Tricity 155 είναι το νέο τρίτροχο scooter της εταιρίας, όπου όπως λένε και οι υπεύθυνοι, είναι «εύχρηστο, προσιτό και οικονομικό, που έχει τη δύναμη να μεταμορφώσει τον τρόπο που μετακινείστε». Βέβαια, κοστίζει κάτι περισσότερο από ότι θα θέλαμε (στην Ελλάδα έρχεται στην τιμή των 4.790 ευρώ), αλλά με αυτά που προσφέρει -κινητήρα 155cc ιπποδύναμης 14.7 ίππων, ABS, χώρος αποθήκευσης μπροστά και κάτω από τη σέλα κ.ο.κ.- μοιάζει να τα αξίζει τα λεφτά του.

Peugeot Django Heritage

Το 1953 έκανε την εμφάνισή του το πρώτο scooter της Peugeot, το S 55. Εξήντα χρόνια μετά, το Django αναβιώνει το μύθο του κλασικού scooter, εξοπλίζεται με σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές και επιτυγχάνει τον ιδανικό συνδυασμό πρακτικότητας και στυλ.

Το Django Heritage είναι εξοπλισμένο με δυνατό κινητήρα 125cc που αποδίδει ισχύ 10,2 ίππων, ενώ προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Είναι άνετο, έχει έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους, ενώ διαθέτει φώτα LED, Σύστημα Συνδυασμένης Πέδησης SBC και ημι-ψηφιακός πίνακας οργάνων. Σαν να λέμε, ιδανικό για την πόλη.

Cezeta Type 506

Σαν όνομα μπορεί να μην σου λέει πολλά, αλλά στα τέλη της δεκαετίας του ’50 και στις αρχές των sixties η Cezeta ήταν ένα από τα πιο διάσημα σκούτερ του ανατολικού μπλοκ. «Γεννημένη» στην -τότε- Τσεχοσλοβακία επέζησε για περίπου μια 10ετια, κυκλοφόρησε τρία μοντέλα και χάθηκε από το προσκήνιο.

Τουλάχιστον μέχρι το 2013 όταν και ανακοινώθηκε η επιστροφή της. Και τώρα, η Cezeta κυκλοφορεί την Type 506. Ένα μοντέλο που έχει διατηρήσει το ρετρό design του, αλλά είναι παράλληλα και πολύ μοντέρνο, καθώς διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα. Δυστυχώς θα βγουν στην αγορά μόλις σε 600 κομμάτια, με την τιμή τους να ξεπερνάει τα 7.000 ευρώ.

Scomadi TL 50

Αν το χθες συναντούσε κάποια στιγμή το σήμερα και αποφάσιζαν να «καθίσουν» πάνω σε δύο τροχούς, τότε το αποτέλεσμα θα έμοιαζε ακριβώς έτσι: σαν μια Scomadi TL 50. Η βρετανική εταιρία δημιούργησε ίσως το πιο όμορφο scooter που έχουμε δει ποτέ και σίγουρα ένα από τα αγαπημένα των fan των vintage αντικειμένων.

Κρατάει όλο το στυλ των scooters της δεκαετίας του ’60, την αξιοπιστία του, ενώ κάτω από το «σώμα» του είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Και για να δείτε ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να «γεννηθεί» ένα κλασικό μοντέρνο σκούτερ σήμερα, σκεφτείτε ότι οι άνθρωποι της Scomadi χρειάστηκαν 10 χρόνια για να τα καταφέρουν. Το αποτέλεσμα όμως τους δικαίωσε.

ΠΗΓΗ: andro.gr

By