Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

«Τα βρήκαν» ΔΕΗ – ΕΛΤΑ μετά το «αλαλούμ» των τελευταίων μηνών – Τι θα γίνει με τους καταναλωτές

Η συμφωνία προβλέπει την άμεση ενημέρωση και τον συμψηφισμό τυχόν υπολοίπων που εμφανίζονται σε λογαριασμούς.

Εξομαλύνεται η συνεργασία ΕΛΤΑ-ΔΕΗ μετά από το «αλαλούμ» που σημειώθηκε πριν από μερικούς μήνες με την καθυστερημένη απόδοση οφειλών των ΕΛΤΑ στη ΔΕΗ ύψους 50 εκατ. ευρώ και την ταλαιπωρία των καταναλωτών οι οποίοι αν και είχαν πληρώσει τους λογαριασμούς στα ΕΛΤΑ, τα ποσά αυτά δεν είχαν αποδοθεί στη ΔΕΗ. Μάλιστα, η καθυστέρηση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα πελάτες της ΔΕΗ να χάσουν την «έκπτωση συνέπειας» (15%) που χορηγεί στους πελάτες της η ΔΕΗ σε περίπτωση έγκαιρης εξόφλησης αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις την διακοπή ακόμα και της ηλεκτροδότησης.

Το πρόβλημα ωστόσο δείχνει να έχει επιλυθεί καθώς τα ΕΛΤΑ ανακοίνωσαν την Πέμπτη την επίτευξη συμφωνίας με τη ΔΕΗ για την οριστική επίλυση του θέματος ενώ οι δύο εταιρείες πρόκειται να συνεργαστούν εκ νέου με αντικείμενο τη διανομή των λογαριασμών της ΔΕΗ από τα ΕΛΤΑ.

Όπως σημειώνουν, η συμφωνία προβλέπει την άμεση ενημέρωση και τον συμψηφισμό τυχόν υπολοίπων που εμφανίζονται σε λογαριασμούς ρεύματος πελατών της ΔΕΗ Α.Ε που είχαν εξοφληθεί μέσω των ΕΛΤΑ έως και τον Ιούλιο του 2018, διασφαλίζοντας αφενός ότι δεν προκύπτει καμία επιπλέον επιβάρυνση για τους καταναλωτές και αφετέρου ότι διατηρείται και στην περίπτωση αυτή η έκπτωση συνέπειας του 15% που λαμβάνουν, εφόσον εξόφλησαν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους.

Τα ΕΛΤΑ επισημαίνουν ότι από τον Αύγουστο του 2018, αποδίδουν στη ΔΕΗ τα χρήματα που εισπράττουν από τους λογαριασμούς ρεύματος την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Κατ” αυτό τον τρόπο, δίνεται μία ολοκληρωμένη λύση, καθώς εξοφλούνται όλοι οι λογαριασμοί που εμφανίζονταν χρεωστικοί και επιπλέον διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξει στο μέλλον παρόμοιο ζήτημα.

Με αφορμή την υπογραφή της συμφωνίας, ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ Ηλίας Αθανασίου δήλωσε: «Από το Σεπτέμβριο που αναλάβαμε τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ εργαστήκαμε συστηματικά, σε συνεργασία με τη Διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε, για την επίλυση του θέματος εξόφλησης των λογαριασμών ρεύματος των πελατών μας. Η εμπιστοσύνη τους άλλωστε αποτελεί για εμάς, διαχρονικά, το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας και τη μεγάλη μας κληρονομιά. Στο πλαίσιο αυτό, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε, με συνέπεια και σοβαρότητα, να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, όπως άλλωστε κάνουμε για περισσότερο από 190 χρόνια».

By