Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

Κεγκέρογλου-ανασφάλιστοι

"Τα πρόστιμα θα είναι πάρα πολύ υψηλά και ο μόνος δρόμος είναι η ασφάλιση των εργαζομένων" τόνισε ο αρμόδιος υφυπουργός