Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Τέλος οι μαϊμούδες Nike από το Amazon

H Nike ετοιμάζεται να κλείσει συμφωνία με την Amazon.com για απευθείας διάθεση των προϊόντων της στο ιντερνετικό πολυκατάστημα.

Με αυτό τον τρόπο η μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών θα μπορεί να ελέγχει καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο πωλούνται τα προϊόντα της και να καταπολεμήσει την εμφάνιση «μαϊμούδων» που μπορεί να διατίθενται από τρίτους στην ιστοσελίδα του Amazon. Ιδιαίτερα τα παπούτσια της Nike είναι πολύ δημοφιλής στόχος αντιγραφέων.

Η συμφωνία δεν ανακοινώθηκε ακόμη, αλλά η είδηση ότι είναι στα σκαριά ανέβασε τη μετοχή της Nike κατά 1,8% και της Amazon κατά 0,6%, ενώ έριξε εκείνες των αλυσίδων πώλησης αθλητικών ειδών: η Foot Locker έπεσε 11%, η Dick’s Sporting Goods 9% και η Finish Line 5,9%.

Όταν οι εταιρείες συνεργάζονται απευθείας με το Amazon έχουν τη δυνατότητα να επισημαίνουν τυχόν προϊόντα-μαϊμούδες και να ζητούν την απομάκρυνσή τους. Ενώ και η ίδια η Amazon αναπτύσσει software που θα μπορεί να αναγνωρίζει αν ένα προϊόν που διατίθεται προς πώληση είναι αυθεντικό ή πλαστό.

Η συνεργασία της Nike με την Amazon εντάσσεται στη στρατηγική της πρώτης για πιο γρήγορη διάθεση προϊόντων στους καταναλωτές και μείωση του στοκ της. Η εταιρεία θα μπορεί επίσης να ανταγωνιστεί καλύτερα την Under Armour που διαθέτει προϊόντα απευθείας στο Amazon, ενώ θα έχει ακόμη μεγαλύτερη πρόσβαση στους Millenials που προτιμούν τον συγκεκριμένο τρόπο αγορών. Την περασμένη εβδομάδα η Nike ανακοίνωσε περικοπές 1.400 θέσεων εργασίας στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης που θα της επιτρέψει να έρθει πιο κοντά στους καταναλωτές, χωρίς μεσάζοντες. Η διάθεση των προϊόντων της στις αλυσίδες αθλητικών ειδών εξακολουθεί να αποτελεί το 75% των εσόδων, αλλά έχει επηρεαστεί αρνητικά από την ευρύτερη κρίση στο λιανεμπόριο.

By