Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Τι δεν θα αγοράζατε ποτέ από την Amazon

Από τη μία υπάρχουν οι online αγοραστές και από την άλλη υπάρχουν οι αγοραστές της Amazon.

Οι τελευταίοι πρόκειται για αφοσιωμένους αγοραστές, οι οποίοι θα αγοράσουν σχεδόν τα πάντα, σε σύγκριση με τους συνηθισμένους αγοραστές του Διαδικτύου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική έρευνα που δημοσιεύει το Μarketwatch, η Amazon αποτελεί το εφαλτήριο για εκατομμύρια online αγοραστών.

Ειδικότερα, το 44% των αγοραστών ξεκινούν το ιντερνετικό τους ταξίδι από την Amazon, σε σύγκριση με το 33% που ξεκινά την αναζήτησή του από τη Google ή το 10% που χρησιμοποιεί άλλες ιστοσελίδες, όπως το Walmart.

Ωστόσο, η Amazon φαίνεται να έχει και μία «αχίλλειο πτέρνα». Ενώ το 84% των πελατών της Amazon ψωνίζει ρουχισμό στο Διαδίκτυο, μόνο το 20% αυτών ισχυρίζεται ότι αγοράζει τα ρούχα του από την Amazon, με το 76% των χρηστών της διαδικτυακής εμπορικής πλατφόρμας να αγοράζει αυτά τα είδη αλλού.

Αρκετοί προβλέπουν τεράστιες προοπτικές για τις πωλήσεις ρουχισμού στην Amazon. Ο επενδυτικός όμιλος Cowen & Co προβλέπει πως η Amazon πρόκειται να κάνει 28 δισ. σε πωλήσεις ρούχων εντός του 2018, ποσό που θα φτάσει στα 62 δισ. δολαρια έως το 2021. Να σημειώσουμε πως τα συνολικά έσοδα της πλατφόρμας έφτασαν τα 177,9 δισ. το 2017.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η ικανότητα να προβλέψεις πώς θα σου «κάθεται» ένα τζιν ή ένα κουστούμι θα αποτελέσει ορόσημο για το online εμπόριο. Από την πλευρά της, η Amazon προσκάλεσε εθελοντές σε ένα από τα γραφεία της στη Νέα Υόρκη προκειμένου να μελετήσει του διάφορους σωματότυπους και τις αλλαγές τους, σε ένα διάστημα 20 εβδομάδων.

Ο ιντερνετικός εμπορικός κολοσσός κυριαρχεί σχεδόν σε όλες τις εκφάνσεις του online εμπορίου, μεταβάλλοντας τον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα τόσο στο Διαδίκτυο όσο και στον πραγματικό κόσμο.

Το παραπάνω φαινόμενο, γνωστό και ως «Amazon effect», έχει αναγκάσει τα παραδοσιακά καταστήματα, ειδικά τα πολυκαταστήματα, να επαναπροσδιοριστούν, προκειμένου να παρέχουν στους πελάτες κάποιο λόγο ώστε να κάνουν τον κόπο να βγουν μια βόλτα για ψώνια, αντί να αγοράσουν τα αγαθά τους στο Διαδίκτυο.

By