Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Tiffany: Πώς και πόσο οι Κινέζοι καταναλωτές ανεβάζουν τις πωλήσεις

Η Tiffany & Co, η οποία εξαγοράστηκε από τον ιδιοκτήτη της Louis Vuitton, εκτιμά αύξηση πωλήσεων κατά 1% έως 3% κατά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές, με τη μεγαλύτερη συνεισφορά να έρχεται από την Κίνα και την ανάκαμψη της Αμερικής.

Πέρυσι, οι πωλήσεις την εορταστική περίοδο στην Ασία-Ειρηνικό και την Αμερική μειώθηκαν κατά 3% και 1% αντίστοιχα, μείωση την οποία ο διευθύνων σύμβουλος Alessandro Bogliolo αποδίδει στην επιβράδυνση του τουρισμού και στην χαλαρότητα της ζήτησης μεταξύ των ντόπιων στην εγχώρια αγορά.

«Συνεχίζουμε να βλέπουμε την κινεζική ηπειρωτική χώρα να οδηγεί τη συνολική αύξηση των πωλήσεών μας με μια ισχυρή διψήφια αύξηση, αντισταθμισμένη από τις συνεχιζόμενες μειώσεις στην αγορά του Χονγκ Κονγκ και, σε μικρότερο βαθμό, στην Ιαπωνία», ανέφερε ο Bogliolo.

«Είμαστε ευτυχείς να βλέπουμε την αύξηση των πωλήσεων στην Αμερική, μια μετατόπιση της δυναμικής στην περιοχή», πρόσθεσε ακόμα.

Οι λιανοπωλητές πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένης της Tiffany, εξαρτώνται από την ανερχόμενη μεσαία τάξη της Κίνας που έχει… όρεξη για ακριβά κοσμήματα και τσάντες, καθώς η ζήτηση των καταναλωτών παραμένει υποτονική στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη λόγω διαφόρων γεωπολιτικών λόγων.

Η επιβράδυνση της ανάπτυξης στην Κίνα, κυρίως λόγω του παρατεταμένου εμπορικού πολέμου με τις Ηνωμένες Πολιτείες και ενός ισχυρότερου δολαρίου, επηρέασε τις πωλήσεις για την Tiffany, η οποία βασίζεται στους τουρίστες από τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By