Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

To καινούργιο Mini Countryman!

Eίναι το πρώτο MINI που κατασκευάζεται στη Γερμανία, ανοίγει νέους δρόμους όσον αφορά την παραγωγή.

Με μήκος 4.433 mm, πλάτος 1.843 mm και ύψος 1.656 mm, το MINI Countryman προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους. Η αύξηση του μεταξονίου στα 2.692 mm συμβάλλει στην περαιτέρω αναβάθμιση της άνεσης. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης: Ως MINI Countryman E με ισχύ 150 kW/204 hp και ροπή 250 Nm, έχει αυτονομία 462 km. Το MINI Countryman SE ALL4 με 230 kW/313 hp και 494 Nm προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία 433 km. Το Mini διατίθεται επίσης με θερμικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου.

Η σχεδίαση της νέας γενιάς μοντέλων Mini είναι μοντέρνα, ψηφιακή και ξεκάθαρη. Οι κοντοί πρόβολοι, το υψωμένο καπό και το μακρύ μεταξόνιο με τους μεγάλους τροχούς συνδυάζουν τα κλαστικά στοιχεία Mini με ένα αθλητικό αμάξωμα.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας cd 0,26 για το αμιγώς ηλεκτρικό Mini Countryman είναι πραγματικά εντυπωσιακός – έναντι 0,31 του προηγούμενου μοντέλου. Το Mini επιτυγχάνει στο συγκεκριμένο τομέα τη βέλτιστη απόδοση σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, υιοθετώντας έξυπνη σχεδίαση με ελάχιστο αποτύπωμα. Η εξωτερική σχεδίαση περιλαμβάνει καθαρές επιφάνειες και μία ελαφρώς κυρτή οροφή που μεταβαίνει απρόσκοπτα στη νέα κολόνα C, η οποία διαθέτει σχήμα ανάλογο της έκδοσης αποτελώντας έτσι ένα ιδιαίτερα ορατό στοιχείο διαφοροποίησης μεταξύ των μοντέλων, των επιλογών εξοπλισμού και των επακόλουθων παραλλαγών. Η σχεδίαση της κολώνας C εξαρτάται επομένως από την επιλογή εξοπλισμού προσδίδοντας σε κάθε παραλλαγή το δικό της χαρακτήρα. Τα γραφικά και τα λογότυπα είναι μινιμαλιστικά, δένουν αρμονικά με το ανάγλυφο και είναι ασορτί με το χρώμα αντίθεσης της επιλεγμένης οροφής. Στοιχείο της εξωτερικής σχεδίασης είναι και οι περιμετρικές επενδύσεις σε μαύρο χρώμα.

Τα στοιχεία των φώτων ημέρας των προβολέων LED υποστηρίζουν αυτή την εντυπωσιακή εμφάνιση με φρέσκια λάμψη χάρη στις μοναδικές φωτεινές υπογραφές. Προαιρετικά, τα στοιχεία των φώτων ημέρας μπορούν να αλλάξουν και να δημιουργήσουν τρεις φωτεινές υπογραφές στα εμπρός και πίσω φώτα LED, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό τον ιδιαίτερο χαρακτήρα κάθε οχήματος. Επιπλέον, όλες οι λειτουργίες φωτισμού ξεκινούν και τελειώνουν με ένα ειδικά συντονισμένο animation καλωσορίσματος και αποχαιρετισμού. Αυτή η αλληλεπίδραση με το MINI αυξάνει την προσμονή για το αυτοκίνητο ακόμα και πριν ξεκινήσετε. Οι ζάντες με διάμετρο έως και 20 ίντσες είναι διαθέσιμες σε διάφορα σχέδια προσθέτοντας στιβαρότητα. Πλέον, η σχεδίαση εστιάζει πολύ περισσότερο στο χρώμα του αμαξώματος με έμφαση στην κομψότητα.

Το ταμπλό του νέου MINI Countryman στην πλευρά του οδηγού δεν απαιτεί την παρουσία πρόσθετης οθόνης: όλο το σχετικό περιεχόμενο προβάλλεται στο προαιρετικό head-up display. Αυτή η αναγωγή στα ουσιώδη βελτιώνει την ορατότητα προς τα εμπρός, διαμορφώνοντας το ευρύχωρο εσωτερικό με έξυπνα σχεδιασμένα, υψηλής ποιότητας εξαρτήματα.Όπως στο νέο MINI Cooper, το μεγάλο σε μέγεθος κυρτό ταμπλό στις εκδόσεις Classic, Favoured και JCW υιοθετεί για πρώτη φορά υφασμάτινες επιφάνειες. Τα ζεστά και ευχάριστα υλικά συνθέτουν ένα νέο και οικείο περιβάλλον για το MINI Countryman με έμφαση στον παράγοντα ευεξίας. Μια ειδική τεχνική πλέξης χρησιμοποιείται για τη δημιουργία της πρακτικής και ευέλικτης δομής του δίχρωμου υφάσματος από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Ολόκληρο το εσωτερικό χωρίζεται σε ένα άνω και ένα κάτω τμήμα κατά μήκος μιας οριζόντιας γραμμής που βρίσκεται κάτω από το νέο στρογγυλό όργανο. Πάνω από αυτό, όλα τα σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι αεραγωγοί και οι χειρολαβές των θυρών, έχουν κάθετο προσανατολισμό, τονίζοντας τον χαρακτήρα του οχήματος, και στο εσωτερικό.

Τα καθαρά σχήματα στο cockpit και ο αυξημένος χώρος στα εμπρός καθίσματα χαρίζουν στο εσωτερικό μια μοντέρνα, ευάερη αίσθηση. Ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν αισθητά βελτιωμένη άνεση στο νέο MINI Countryman, με σχεδόν τρία εκατοστά επιπλέον πλάτος στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων. Το πλάτος για τους ώμους των επιβατών στα πίσω καθίσματα έχει επίσης αυξηθεί κατά 2,5 εκατοστά. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, ακόμη και ογκώδη αντικείμενα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα στο χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει χωρητικότητα 460 έως 1.450 λίτρα. Ένας πρόσθετος χώρος στο δάπεδο παρέχει βολικό χώρο για τα αξεσουάρ φόρτισης του αμιγώς ηλεκτρικού MINI Countryman. Ο προαιρετικός κοτσαδόρος προσφέρει ένα επιπλέον πλεονέκτημα πρακτικότητας καθώς έχει ηλεκτρικό μηχανισμό αναδίπλωσης. Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι έως και 1.200 kg.

Η κεντρική οθόνη OLED θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς με την υψηλή της ανάλυση και, για πρώτη φορά, το στρογγυλό σχήμα της. Όπως και το στρογγυλό όργανο του προηγούμενου μοντέλου, η νέα κεντρική οθόνη αποτελεί το χαρακτηριστικό γνώρισμα της καμπίνας με μία εντελώς νέα αίσθηση και ευέλικτες λειτουργίες. Ως πίνακας οργάνων, το MINI Interaction Unit αποτελεί κέντρο εμπειρίας και άνεσης. Χάρη στο MINI Operating System 9, όλες οι λειτουργίες του οχήματος μπορούν να ελέγχονται διαισθητικά με αφή ή με φωνητικό έλεγχο. Η οθόνη στο ανασχεδιασμένο cockpit έχει μετακινηθεί πιο κοντά στους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων, για καλύτερη πρόσβαση. Η διάμετρος της λεπτής οθόνης αφής, η οποία διαθέτει υψηλής ποιότητας γυάλινο περίγραμμα, έχει αυξηθεί στα 240 mm. Η λογική λειτουργίας της θυμίζει τα γνωστά πρότυπα των smartphone.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 150 kW/204 hp του MINI Countryman E αποδίδει ροπή 250 Nm και επιταχύνει το όχημα από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 170 km/h. Με ισχύ 230 kW/313 hp, οι ηλεκτροκινητήρες στο τετρακίνητο MINI Countryman SE ALL4 επιτυγχάνουν συνδυασμένη ροπή 494 Nm, επιταχύνουν το όχημα από 0 έως 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα και εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα 180 km/h. Το νέο MINI Countryman διατίθεται επίσης με καινοτόμους και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης. Προσφέρεται ως MINI Countryman C με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ως MINI Countryman S ALL4 με σύστημα τετρακίνησης και ως μοντέλο αυξημένης απόδοσης με τετρακίνηση στην έκδοση MINI Countryman JCW ALL4. Το νέο MINI Countryman θα είναι επίσης διαθέσιμο σε έκδοση diesel.

By