Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου, 2020

Tο Make-A-Wish στο επίκεντρο της Εθελοντικής Προσφοράς των εργαζομένων της L’Oréal Hellas

Για εντέκατη συνεχόμενη χρονιά – και για πρώτη φορά ψηφιακά – η L’Oréal Hellas πραγματοποίησε την καθιερωμένη της Δράση Εθελοντικής Προσφοράς, που φέτος έλαβε χώρα την εβδομάδα 2 Νοεμβρίου.

Το Citizen Volunteering είναι μια Δράση αφιερωμένη στον εθελοντισμό, που επιτρέπει στους εργαζόμενους να βοηθήσουν με την προσωπική τους συμμετοχή, το έργο μη κερδοσκοπικών οργανισμών με κοινωνικό ή περιβαλλοντικό χαρακτήρα.

Στο πλαίσιο της φετινής Δράσης, οι εργαζόμενοι της L’Oréal Hellas ένωσαν για ακόμα μια φορά τις δυνάμεις τους με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), με σκοπό να κάνουν πραγματικότητα τις Ευχές παιδιών που πάσχουν από πολύ σοβαρές ασθένειες.

Περισσότεροι από 200 εργαζόμενοι της L’Oréal Hellas, συμμετείχαν σε αυτήν τη διαφορετική και συγκινητική ενέργεια ομαδικής συνεργασίας και δημιουργίας.

Λόγω της πανδημίας και των αλλαγών που αυτή έχει επιφέρει στις κοινωνικές συνθήκες, και πάντα με προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, η φετινή Δράση έφερε «κοντά» τους συμμετέχοντες με τη βοήθεια ψηφιακών μέσων, καθώς η φυσική παρουσία δεν ήταν εφικτή.

Στην πρώτη αυτή ψηφιακή δράση οι εργαζόμενοι κλήθηκαν να ενώσουν τα βήματά τους με σκοπό να κάνουν πραγματικότητα Ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες.

Ο καθένας χωριστά – αλλά πάντα όλοι μαζί πίσω από έναν κοινό στόχο – περπάτησαν, έτρεξαν και αθλήθηκαν για μία εβδομάδα, συγκεντρώνοντας τα βήματα που απαιτούνταν για την ολοκλήρωση της ενέργειας.

Κατά τη διάρκεια αυτής της ξεχωριστής εβδομάδας, οι εργαζόμενοι συμμετείχαν και σε μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές διαδραστικές ενέργειες, που τους επέτρεπαν να κερδίσουν επιπλέον βήματα.

Μέσα από αυτή τη συλλογική προσπάθεια και «διαδρομή» οι εργαζόμενοι της L’Oréal Hellas έκαναν μαζί σχεδόν 5.000.000 βήματα και έτσι κατάφεραν να κάνουν πραγματικότητα 15 ευχές παιδιών του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή-Ελλάδος).

«Εδώ και τρία χρόνια βρισκόμαστε ενεργά στο πλευρό του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή-Ελλάδος) για να φέρουμε Χαρά, Δύναμη και Ελπίδα στις ζωές των παιδιών που μας χρειάζονται. Η κοινωνική προσφορά και ο εθελοντισμός βρίσκονται στο DNA όλων μας στη L’Oréal Hellaς. Η έλευση της πανδημίας έχει κάνει την ανάγκη να προσφέρουμε στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη, πιο επείγουσα από ποτέ.

Ακολουθώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων μας, βρήκαμε τον τρόπο και φέτος, με τη βοήθεια ψηφιακών μέσων, να ενώσουμε και πάλι όλοι μαζί τις δυνάμεις μας για να κάνουμε τον κόσμο μας πιο όμορφο. Η συμμετοχή όλων ήταν πραγματικά συγκινητική» δήλωσε η Αλεξία Μπρη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας της L’Oréal Hellas.

Η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δήλωσε: «Η συνέπεια και η συνέχεια της υποστήριξης της L’oreal Hellas, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες της αγοράς, είναι πέρα από συγκινητική. Έχει δημιουργηθεί μια υπέροχη σχέση αγάπης και αμοιβαίου σεβασμού, η οποία ξεπερνά τις όποιες δυσκολίες και αποδεικνύεται δημιουργική με τρόπο που μας τιμά. Η L’Oréal αποτελεί στήριγμα μας.»

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 36 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2019 πωλήσεις ύψους 29,87 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 88.000 άτομα παγκοσμίως.

Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 4.100 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L’Oréal για τη βιωσιμότητα για το 2030 καθορίζει φιλόδοξους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης σε ολόκληρο τον Όμιλο και στοχεύει στην ενδυνάμωση του οικοσυστήματός του για μια πιο περιεκτική και βιώσιμη κοινωνία.

Περισσότερες πληροφορίες: https://mediaroom.loreal.com/

(Visited 1 times, 1 visits today)
By