Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Το Μουντιάλ έκανε τους Βρετανούς πολυέξοδους

Μεγάλα ποσά δαπάνησαν οι Βρετανοί σε τηλεοράσεις και ποτά με αφορμή το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Οι δαπάνες για ψυχαγωγία, μπάρμπεκιου, ποτά και τηλεοράσεις σημείωσαν άνοδο 5,1% τον Ιούνιο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα σύμφωνα με την Barclaycard ενώ μια ξεχωριστή έκθεση της Ένωσης Βρετανικών Επιχειρήσεων Λιανικής έδειξε ετήσια άνοδο 1,1% στις πωλήσεις ομοειδών προϊόντων.

Η εθνική Αγγλίας είχε να φθάσει σε ημιτελικούς από το 1990 και η αναμέτρησή της με την Κροατία την Τετάρτη προκαλεί δέος αλλά και πολλές προσδοκίες καθώς η ομάδα της Βρετανίας για πρώτη φορά – σε αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα -δημιουργεί προσδοκίες για νίκη.

H διευθύντρια της Barclaycard, Esme Harwood, σχολιάζει την κατάσταση και σημειώνει ότι «καθώς εξακολουθεί να έχει καλό καιρό και ανεβαίνει ο πυρετός για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, είναι ξεκάθαρο ότι πολλά νοικοκυριά δίνουν έμφαση στη διασκέδαση κάτω από τον ήλιο αναζητώντας να απολαύσουν το καλοκαίρι».

Συγκεκριμένα, οι οπαδοί του ποδοσφαίρου δαπανούν χρήματα για μπύρες, μπάρμπεκιου και μεγάλες τηλεοράσεις δίνοντας ώθηση στις πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων.

Παρ” όλα αυτά η επικεφαλής της BRC, Helen Dickinson, προειδοποιεί ότι αυτή η επιτυχία δεν θα είναι αρκετή για να υποστηρίξει τον προβληματικό τομέα της λιανικής. Η Marks & Spencer ανακοίνωσε το Μάιο ότι σκοπεύει να κλείσει το 1/3 των μεγάλων καταστημάτων της στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στην επόμενη τετραετία ενώ η γνωστή αλυσίδα βρεφικών ειδών Mothercare σχεδιάζει να κλείσει 60 καταστήματα στη Βρετανία.

«Τα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν χειρότερα. Μόλις υποχωρήσει η επιτυχία του Μουντιάλ, χωρίς συμφωνία για το Brexit, οι καταναλωτές θα βρεθούν αντιμέτωποι με σημαντική αύξηση των τιμών και ελλείψεις σε προϊόντα καθημερινής χρήσης», εκτιμά.

By