Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, 2024

Το TikTok σκέφτεται να αρχίσει τις συνδρομές

Ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο ή ένα στοίχημα για την πλατφόρμα βίντεο που δεν ξέρει αν με αυτόν τον τρόπο θα ωφελήσει τους δημιουργούς και πόσο θα της κοστίσει σε χρήστες.

Το TikTok επιβεβαίωσε χθες ότι δοκιμάζει το μοντέλο των συνδρομών επί πληρωμή, ανοίγοντας τον δρόμο στους δημιουργούς των βίντεο να χρεώνουν το περιεχόμενό τους. Όπως ανέφερε πρώτο το The Information, η εταιρεία δεν μοιράστηκε λεπτομέρειες σχετικά με το πότε αυτό θα μπορούσε να επεκταθεί σε όλους τους δημιουργούς της πλατφόρμας βίντεο, πόσοι από αυτούς κάνουν δοκιμές προς το παρόν ή πώς θα μπορούσε να μοιάζει η δομή των αμοιβών.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας, Zachary Kizer, δήλωσε ότι οι συνδρομές ήταν μια “ιδέα που βρισκόταν υπό δοκιμή” καθώς ανέκαθεν σκέφτονταν νέους τρόπους για να προσφέρουν αξία στην κοινότητα του TikTok και να εμπλουτίσουν την εμπειρία του.

Αν αυτό εφαρμοστεί, θα είναι η τελευταία κίνηση του TikTok να βοηθήσει τους δημιουργούς του να αποκτήσουν κέρδος από το περιεχόμενό τους, όπως εισήγαγε και το Creator Next, έναν κόμβο με εργαλεία κερδοφορίας και έπειτα τον Δεκέμβριο έθεσε σε εφαρμογή τη λειτουργία για tips σε συγκεκριμένους δημιουργούς, ύστερα από δοκιμές σε μια μικρότερη ομάδα.

Ο τρόπος που το TikTok θα ενσωματώσει τις πληρωμές απευθείας στους δημιουργούς με το παρόν επιτυχημένο επιχειρηματικό της μοντέλο παραμένει ωστόσο ένα αίνιγμα για πολλούς. Το μεγάλο ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα ως εφαρμογή απέναντι στις υπόλοιπες είναι ο αλγόριθμός της που φέρνει μπροστά ένα εξατομικευμένο περιεχόμενο στις σελίδες For You των χρηστών.

Είναι και αυτός ένας τρόπος για τους δημιουργούς να προσεγγίσουν τους χρήστες και ιδανικά να τους κάνουν συνδρομητές με πιο related περιεχόμενο που συστήνεται σε αυτούς. Αλλά αν οι δημιουργοί κρατούν το καλύτερο περιεχόμενό τους για τους συνδρομητές, αυτό το περιεχόμενο πιθανώς δεν θα είναι διαθέσιμο για να τροφοδοτήσει τον αλγόριθμο της εφαρμογής, γεγονός που με τη σειρά του θα μπορούσε να μειώσει τη δέσμευση των χρηστών γενικότερα, αφού θεωρητικά δεν θα εμφανίζεται στους μη συνδρομητές.

Αυτό δεν αποτελεί φυσικά ένα πρόβλημα που αφορά μόνο το TikTok, όλες οι ψηφιακές πλατφόρμες που προσπαθούν να βοηθήσουν τους δημιουργούς περιεχομένου και τους influenver να αξιοποιήσουν το περιεχόμενο τους προσπαθούν να εξισορροπήσουν την εμπλοκή των χρηστών έναντι της άμεσης αξιοποίησης. Αλλά και οι ίδιοι οι δημιουργοί πρέπει να είναι σε θέση να προβλέψουν ποιο περιεχόμενο θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι συνδρομητές και ποιο περιεχόμενο θα τους βοηθήσει να προωθήσουν καλύτερα το δικό τους έργο τελικά.

By