Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Τρία βραβεία για τη Vodafone στην Εξυπηρέτηση Πελατών το 2015

Μεταξύ των βραβείων ήταν και το βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς».

voda_2592964b

Συνέχισε και το 2015 την «παράδοσή» της όσον αφορά στις βραβεύσεις στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών η Vodafone, αποσπώντας τρία βραβεία στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Μεταξύ των βραβείων ήταν και το βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς».

Η βράβευση της Vodafone σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, «αποτελεί ακόμα μία σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα».

Η Vodafone έλαβε Βραβεία στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διακρίσεις που αφορούν στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση.

Όπως έχει διευκρινίσει σχετικά ο κ. Γλαύκος Περσιάνης, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, «είμαστε η πρώτη και η μόνη εταιρεία που υποστηρίζει με προσωπικό σύμβουλο όλους τους εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, αλλά και τους ιδιώτες που έχουν σταθερό και κινητό στη Vodafone. Η άριστη εμπειρία πελάτη είναι στο DNA μας και για αυτό εκπαιδεύουμε και κινητοποιούμε τους εργαζόμενους μας ώστε να ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των πελατών»,

Σημειώνεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που η Vodafone αποσπά διακρίσεις στον συγκεκριμένο θεσμό: Το 2012 είχε λάβει τέσσερα βραβεία, μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς με το οποίο είχε διακριθεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Επιπρόσθετα, η Vodafone είχε λάβει βραβεία και στις κατηγορίες «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών μεγάλης εταιρίας», «Ομάδα της χρονιάς: Διαχείριση παραπόνων» καθώς και για την «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών» που αφορά στην υπηρεσία «Έλεγχος Χρήσης» μέσω διαδικτύου ή κινητού.

Σημειώνεται πως η Vodafone είχε βραβευτεί με το Βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της χρονιάς για πρώτη φορά το 2010, το οποίο είχε απονεμηθεί στην ομάδα Κέντρου Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της εταιρείας.

Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Το 2015 διοργανώθηκαν για 6η συνεχή χρονιά .

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, περισσότερες από 70 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου. Αποστολή του Ινστιτούτου είναι η ανάπτυξη και η προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.