Δευτέρα, 10 Μαΐου, 2021

Wiko: έτοιμη να «κατακτήσει» την ελληνική αγορά

Η ενίσχυση των μεριδίων και της θέσης της στην ελληνική αγορά αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους της Wiko, μίας από τις ανερχόμενες δυνάμεις στο χώρο των smartphones, για το 2018.

«Είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι από τη μέχρι τώρα πορεία μας καθώς μέσα σε ελάχιστους μήνες καταφέρουμε να έχουμε παρουσία σε όλες τις αλυσίδες και στα δίκτυα λιανικής των δύο μεγαλύτερων παρόχων» σημειώνει ο Simone Tornaghi, γενικός διευθυντής της Wiko με περιοχή ευθύνης την νότια Ευρώπη.

«Τη φετινή χρονιά που θα έχουμε ένα περισσότερο διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα δούμε μέχρι που φθάνουν οι δυνατότητες μας» σπεύδει να προσθέσει το στέλεχος της γαλλικής εταιρείας, ο οποίος μίλησε με εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσης κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress, το οποίο πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα στη Βαρκελώνη.

Στο MWC, η Wiko ανακοίνωσε μία σειρά από νέα smartphones που απευθύνονται στα χαμηλά και μεσαία στρώματα της αγοράς και προσφέρουν εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά σε προσιτές τιμές. Όλα τα νέα μοντέλα θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στο δίμηνο Απριλίου – Μαϊου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι καινούριες συσκευές θα έχουν ευρεία οθόνη (τουλάχιστον 18:9 αναλογία), ενώ αρκτές από αυτές θα έχουν και τη δυνατότητα για ξεκλείδωμα μέσω αναγνώρισης προσώπου.

Ο κ. Tornaghi σημειώνει ότι στα επίπεδα τιμών που κινείται η Wiko (79 – 299 ευρώ), υπάρχουν πολλές συσκευές και οι καταναλωτές δεν είναι από αυτούς που ψάχνουν και την τελευταία λεπτομέρεια. «Ένας τρόπος διαφοροποίησης είναι το brand. Όταν αγοράζεις Wiko, γνωρίζεις ότι γλιτώνεις χρήματα» τονίζει ο κ. Tornaghi, σύμφωνα με τον οποίο ένας από τους στόχους της γαλλικής εταιρείας είναι να «εκδημοκρατίσει» την τεχνολογία.

Η συσκευή με την οποία η Wiko εκτιμά ότι θα τη βοηθήσει να ενισχύσει τα μερίδια της είναι το View 2, ένα εξαιρετικό smartphone με τεχνικά χαρακτηριστικά που συνήθως συναντάμε σε μοντέλα που κοστίζουν αρκετά πιο πάνω από τα 199 ευρώ που είναι η προτεινόμενη τιμή λιανικής της συγκεκριμένης συσκευής. «Η οθόνη που καλύπτει το 90% της εμπρόσθιας πλευράς της συσκευής είναι ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα μας» επισημαίνει το στέλεχος της Wiko, ο οποίος πιστεύει ότι η γαλλική εταιρεία θα καταφέρει να ενισχύσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά μέσα στο 2018.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By