Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Νέα επένδυση για τη χαρτοβιομηχανία Γλάρος του Σκλαβενίτη

Με σκοπό τον εκσυγχρονισμό και επέκταση της επιχείρησης, με απόκτηση νέας γραμμής παραγωγής, επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων και δημιουργία επιπλέον αποθηκευτικών χώρων

sklaveniths

Σε νέα επένδυση της χαρτοβιομηχανίας Γλάρος, που ανήκει στην οικογένεια Σκλαβενίτη της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, προχωρά το υπουργείο Ανάπτυξης.

Η απόφασή του αρμόδιου υπουργείου, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 14 Αυγούστου, αφορά σε επένδυση για τον εκσυγχρονισμό και επέκταση της επιχείρησης, με απόκτηση νέας γραμμής παραγωγής, επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων και δημιουργία επιπλέον αποθηκευτικών χώρων στα Οινόφυτα. Η συγκεκριμένη επένδυση είναι συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους 10.866.874,72 ευρώ και η συνολική ενίσχυση ανέρχεται σε 1.630.031,21 ευρώ, ήτοι ποσοστό 15% του ενισχυόμενου κόστους.

Η χαρτοβιομηχανία Γλάρος κατά την 9η εταιρική της χρήση που έκλεισε στις 30 Ιουνίου του 2013, εμφάνισε τζίρο 19,839 εκατομμύρια ευρώ από 20,954 εκατ. ευρώ τη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30/6/2012. Εν αντιθέσει πάντως με τον τζίρο της ο οποίος μειώθηκε τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν με αποτέλεσμα να ανέλθουν στα 6,227 εκατ. ευρώ από 6,177 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30/6/2012.

Η πορεία της βιομηχανίας Γλάρος που παράγει προϊόντα για λογαριασμό της αλυσίδας Σκλαβενίτης αλλά και για τρίτους, αντικατοπτρίζει επί της ουσίας τη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (PL) των αλυσίδων σούπερ μάρκετ εις βάρος των επώνυμων brands.

Στις κατηγορίες των χαρτικών, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν άλλωστε τη μεγαλύτερη διείσδυση στο καλάθι της νοικοκυράς. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, στα χαρτιά κουζίνας τα PL έχουν μερίδιο σε αξία που ξεπέρασε το 75% το 2013 και μάλιστα έχει αυξηθεί σε σχέση με το 2012. Επίσης στην κατηγορία των χαρτιών υγείας το μερίδιο των PL φτάνει σχεδόν το 58%, ενισχυμένο σε σχέση με το 2012.

Μάλιστα πριν από μία δεκαετία, όταν η Γλάρος ξεκινούσε τη δραστηριότητά της στη συγκεκριμένα αγορά, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ήλεγχαν μερίδιο 34% στο χαρτί τουαλέτας, 32% στο χαρτί κουζίνας και μερίδιο 50% στις χαρτοπετσέτες.

Πηγή: euro2day.gr

By