Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022

Ανακάμπτουν τα είδη πολυτελείας

Άνοδο καταγράφει η αγορά ειδών πολυτελείας όπως διαφαίνεται και από την αύξηση πωλήσεων της LVMH, οι οποίες ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών.

Οι μετοχές σημείωσαν άνοδο στο Παρίσι ενώ τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν μετά το κλείσιμο των αγορών τη Δευτέρα  έδειξαν άνοδο 13% στα οργανικά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο σε σύγκριση με το 8% που προέβλεπαν οι αναλυτές. Όλες οι μετοχές ξεπέρασαν τις προβλέψεις με τους κλάδους της μόδας και των ποτών να ξεχωρίζουν. Η μετοχή σημείωσε άνοδο 2,9% στα 213,50 ευρώ.

Η επένδυση σε μάρκες όπως είναι η Louis Vuitton επέτρεψε μετά από αρκετά χρόνια στην μητρική εταιρεία, LVMH, να ενισχύσει την ηγετικής της θέση ύστερα από την πτώση στη ζήτηση από την αγορά της Κίνας και τη μείωση της τουριστικής κίνησης στην Ευρώπη. Όπως ανέφερε η εταιρεία, δεν περίμενε τέτοια επίπεδα ανάπτυξης για φέτος αν αναλογιστεί κανείς τις περσινές επιδόσεις της επιχείρησης ύστερα από τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι.

«Ως ο ηγέτης του κλάδου, η LVMH θα έπρεπε να υποστηρίξει τον χώρο των ειδών πολυτελείας», έγραψε ο Rogerio Fujimori, αναλυτής της RBC Europe. Τα αποτελέσματα «ανεβάζουν τον πήχη για μετοχές άλλων εταιρειών οι οποίες θα ανακοινώσουν αποτελέσματα τις ερχόμενες εβδομάδες». Η Prada αναμένεται να ανακοινώσει αποτελέσματα στις 12 Απριλίου ενώ η Gucci η οποία ανήκει στον όμιλο Kering θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου στις 25 Απριλίου. Οι μετοχές της Kering σημείωσαν άνοδο 1,4% στο Παρίσι. Οι πωλήσεις τριμήνου της LVMH σημείωσαν άνοδο 15% στα 9,88 δις. ευρώ ενώ οι αναλυτές έκαναν λόγο για 9,5 δις ευρώ και η άνοδος αυτή ήταν η μεγαλύτερη εδώ και έξι χρόνια σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.

«Υπάρχει ένα καλύτερο καταναλωτικό περιβάλλον για τα είδη πολυτελείας και η LVMH κερδίζει έδαφος», σημειώνει ο Mario Ortelli, αναλυτής στην Sanford C. Bernstein ενώ αναφέρθηκε στην καινοτομία που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της Louis Vuitton και στη γοργή ανάπτυξη της Fendi.

O κλάδος των ποτών, των αρωμάτων και των καλλυντικών ξεπέρασε επίσης τις προβλέψεις των αναλυτών ενώ το ίδιο έκαναν και μεμονωμένες επιχειρήσεις όπως οι Sephora και τα αφορολόγητα είδη DFS.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By