Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Η Alfa Romeo Mito είναι πολύ σκληρή για να πεθάνει

Μια εικόνα από το μέλλον της Alfa Romeo Mito γεννά την ελπίδα ότι η μικρότερη και πιο προσιτή πρόταση στη σύγχρονη ιστορία της μιλανέζικης φίρμας μπορεί -και πρέπει- να επιστρέψει στη γραμμή παραγωγής.

Η Alfa Romeo MiTo αποτέλεσε ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της ιταλικής φίρμας, έχοντας επιτύχει να προσαρμόσει στα μέτρα και τα σταθμά ενός αυτοκινήτου πόλης όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που περιμένεις να συναντήσει σε μια πρόταση με καταγωγή από το φημισμένο Arese.

Η απόφαση, λοιπόν, να τερματιστεί η παραγωγή της MiTo αλλά και να μην υπάρξει η αναμενόμενη συνέχεια στην εκπροσώπηση της Alfa Romeo στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, αποτέλεσε ένα ισχυρό πλήγμα για τα μεγέθη της ιταλικής φίρμας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Μάλιστα, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά το άδοξο τέλος στην πορεία της MiTo και παρά το γεγονός ότι στα πλάνα του ομίλου Stellantis βρίσκεται η περαιτέρω ενίσχυση της Alfa Romeo, πιθανότητες να δούμε ένα αυτοκίνητο πόλης να φορά στο ρύγχος του το έμβλημα της μιλανέζικης φίρμας παραμένουν λιγοστές.

Λιγοστές αλλά υπαρκτές, βλέποντας την προσπάθεια ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή να προσαρμόσει το δημοφιλές hatchback της Alfa Romeo στα σημερινά σχεδιαστικά δεδομένα της ιταλικής φίρμας.

Ακολουθώντας, λοιπόν, το πρόσφατο παράδειγμα της Tonale και της επερχόμενης Brennero, η MiTo θα μπορούσε να ανακτήσει χωρίς ιδιαίτερα προσπάθεια τον τίτλο του πιο εντυπωσιακού αυτοκινήτου πόλης της ευρωπαϊκής αγοράς.

Με δεδομένη μάλιστα την πρόθεση του ομίλου Stellantis να αναβιώσει το Fiat Punto, αξιοποιώντας το πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη των μέχρι σήμερα γνωστών Peugeot 208 και Opel Corsa, η Alfa Romeo θα μπορούσε κάλλιστα να ακολουθήσει το ίδιο μονοπάτι και να επιστρέψει στη γραμμή παραγωγής χωρίς να επιβαρύνει τη γαλλοιταλική συμμαχία με το εξελικτικό της κόστος. 

By