Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Netflix: Έρχεται επιπλέον χρέωση για κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης

Περίπου το 1/3 των συνδρομητών μοιράζονται τον κωδικό πρόσβασής τους με κάποιον εκτός του νοικοκυριού τους

Οι ημέρες που οι φαν του Netflix είχαν ελεύθερη πρόσβαση χρησιμοποιώντας τον κωδικό πρόσβασης των γονιών τους ή του φίλου τους… είναι πλέον μετρημένες.

Έπειτα από πολλά χρόνια που κάνει τα «στραβά μάτια», το Netflix δοκιμάζει ένα νέο πρόγραμμα για να χρεώνει τους χρήστες που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασής τους με άλλους χρήστες εκτός σπιτιού.

Το δοκιμαστικό πρόγραμμα θα ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες σε τρεις μικρότερες αγορές — τη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού. Οι χρήστες που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν δύο «υπολογαριασμούς» για άτομα εκτός του νοικοκυριού τους, με επιπλέον χρέωση — 2,99 δολάρια τον μήνα στην Κόστα Ρίκα, για παράδειγμα — και αυτοί οι χρήστες θα χρειάζονται κωδικό επαλήθευσης για να συνδεθούν.

«Τον τελευταίο χρόνο επεξεργαζόμαστε τρόπους να επιτρέψουμε στα μέλη που μοιράζονται τους κωδικούς να το κάνουν εύκολα και με ασφάλεια, ενώ παράλληλα να πληρώνουν λίγο περισσότερα», δήλωσε ο Chengyi Long, διευθυντής καινοτομίας προϊόντων του Netflix, σε ανάρτηση. «Αναγνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι έχουν πολλές επιλογές ψυχαγωγίας, επομένως θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τυχόν νέες δυνατότητες είναι ευέλικτες και χρήσιμες για τα μέλη, των οποίων οι συνδρομές χρηματοδοτούν όλες τις υπέροχες τηλεοπτικές και ταινίες μας».

«Θα εργαστούμε για να κατανοήσουμε τη χρησιμότητα των νέων χαρακτηριστικών για τα μέλη σε αυτές τις τρεις χώρες προτού κάνουμε αλλαγές οπουδήποτε αλλού στον κόσμο», είπε ο Λονγκ, προτείνοντας ότι εάν το πρόγραμμα είναι επιτυχές, θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε ευρύτερη βάση.

Τον Ιανουάριο, το Netflix ανακοίνωσε την πρώτη αύξηση τιμής σε διάστημα δύο ετών.

Η εταιρεία ξεκίνησε να «καταπολεμά» τους κοινόχρηστους κωδικούς πρόσβασης πέρυσι, ειδοποιώντας κάποιους χρήστες ότι πρέπει να ανοίξουν τους δικούς τους λογαριασμούς.

Ενώ το Netflix είχε περίπου 222 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2021, μια έρευνα της εταιρείας Magid τον Φεβρουάριο του 2020 έδειξε ότι περίπου το 1/3 των συνδρομητών μοιράζονται τον κωδικό πρόσβασής τους με κάποιον εκτός του νοικοκυριού τους.

By