Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Nike Retail: Γιατί μειώθηκε 39% ο τζίρος της στην Ελλάδα

Στα 20,4 εκατ. ευρώ περιορίστηκε ο πραγματοποιηθείς τζίρος της Nike Retail Hellas κατά την ετήσια χρήση 2021 που ολοκληρώθηκε στο τέλος του περασμένου Μαΐου.

Ο τζίρος εμφανίζεται μειούμενος σε σχέση με την προηγούμενη χρήση κατά 38,9% σύμφωνα με την εταιρεία λόγω της υποχρεωτικής διακοπής λειτουργίας των καταστημάτων της για 3,5 μήνες βάσει των μέτρων της ελληνικής κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Η μείωση του κύκλου εργασιών είχε ως αποτέλεσμα και την πτώση των κερδών προ φόρων κατά 52,4% καθώς αυτά διαμορφώθηκαν σε 299,8 χιλ. ευρώ ενώ τα αντίστοιχα κέρδη την προηγούμενη χρήση 2020 ανήλθαν σε 630,8 χιλ. ευρώ .

Σκοπός της Nike Retail Ελλάς είναι η εισαγωγή, διανομή και λιανική πώληση ενδυμάτων, υποδημάτων και αθλητικών ειδών προηγούμενων εμπορικών περιόδων ( σεζόν), παλαιάς μόδας , καταργημένων κωδικών , ξεπερασμένης τεχνολογίας και η λειτουργία των αντίστοιχων καταστημάτων outlet.

Η εταιρία κατά την εταιρική χρήση 01/06/2020-31/05/2021 λειτούργησε με 7 υποκαταστήματα έως τις 12 Μαΐου 2021 όπου και αποφασίστηκε η διακοπή λειτουργίας του υποκαταστήματος επί της Λεωφόρου Γεωργικής Σχολής 43 στην Πυλαία Θεσσαλονίκης σύμφωνα με την στρατηγική της εταιρείας.

Το κλείσιμο του συγκεκριμένου υποκαταστήματος οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και η μείωση του προσωπικού από 173 άτομα σε 163 στην εξεταζόμενη χρήση.

H Nike Retail πλέον διαθέτει παρουσία στο Μοσχάτο, στο εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα, στην Θεσσαλονίκη (Γιαννιτσών και Κωλέττη), στην Ξάνθη, στο Ηράκλειο και στο Mare West στην Κόρινθο.

Όπως σημειώνει στην έκθεση του ετήσιου απολογισμού η διοίκηση, η εταιρεία δεν έχει στα πλάνα του 2022 να ιδρύσει καινούργια υποκαταστήματα, μια και το πλάνο για την τρέχουσα χρονιά είναι να εστιάσει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή μέσα από τα υπάρχοντα καταστήματα.

Όπως προαναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της χρήσης 2021 η πανδημία του κορονοϊού COVID -19 επηρέασε τα αποτελέσματα και τη λειτουργία της εταιρείας. Το κλείσιμο των καταστημάτων αλλά και η μειωμένη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα σε περιοχές όπου διατηρεί καταστήματα η εταιρεία είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των πωλήσεων τη χρονιά που έκλεισε.

Οι αρνητικές επιπτώσεις του COVID-19 στις πωλήσεις της Nike Retail στο α ́ τρίμηνο της τρέχουσας δεν συνεχίστηκαν , οπότε και η εταιρεία αποπλήρωσε ενδοομιλικό δάνειο που χρειάστηκε κατά τη χρήση 2021 λόγω των μειωμένων ταμειακών διαθεσίμων.

By