Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Τους εταιρικούς ταξιδιώτες «βάζει στο μάτι» η Airbnb

Από το 2008 που έκανε το ντεμπούτο της, η Airbnb «πλασάρεται» ως η ιδανική πλατφόρμα καταλυμάτων για τους περιπετειώδεις ταξιδιώτες που ψάχνουν για φτηνή και αυθεντική διαμονή. Η κορυφαία εταιρεία, όμως, ετοιμάζεται για αλλαγή πορείας.

Την επόμενη εβδομάδα, η Airbnb σκοπεύει να παρουσιάσει ένα εργαλείο αναζήτησης ειδικά για τους εταιρικούς ταξιδιώτες. Με τη νέα αυτή δυνατότητα, όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς θα κάνουν αναζήτηση σε έναν χωριστό κατάλογο που θα περιλαμβάνει καταλύματα που πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Σε αυτές περιλαμβάνεται η παροχή γραφείου, Wi-Fi και άλλες παροχές που συναντώνται στα ξενοδοχεία, όπως δωρεάν σαμπουάν, πιστολάκι για τα μαλλιά και σίδερο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το 90% των πελατών της ταξιδεύουν για αναψυχή. Με αυτόν τον τρόπο, όμως, σκοπεύει να διευρύνει την πίττα της ενσωματώνοντας και τους εταιρικούς ταξιδιώτες. Η ταξιδιωτική δαπάνη στις ΗΠΑ αναμένεται να αγγίξει τα 296 δισ. δολάρια έως το τέλος του έτους, καταγράφοντας άνοδο 5,2% σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμιας Ένωσης Επαγγελματικών Ταξιδίων (GBTA).

AdTech AdΤο 2015, οι εταιρείες που είχαν υπογράψει συμφωνία με την Airbnb για μίσθωση και διαχείριση καταλυμάτων για επαγγελματικούς ταξιδιώτες ανέρχονταν σε 250, ενώ σήμερα υπάρχουν περισσότερες από 250.000, συμπεριλαμβανομένων κολοσσών όπως η Domino’s Pizza και η Morgan Stanley. Πέρυσι, ο αριθμός των εταιρικών πελατών που προτίμησαν την Airbnb τριπλασιάστηκε, ενώ για το 2017 αναμένεται να τετραπλασιαστεί, όπως αναφέρει ο Ντέιβιντ Χόλιοκ, επικεφαλής του τομέα επαγγελματικών ταξιδίων της Airbnb.

Η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ στοχεύει ειδικά στους νέους επαγγελματίες που θέλουν να συνδυάσουν τη δουλειά με τη διασκέδαση. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της, οι μισοί από τους εταιρικούς πελάτες της παρατείνουν την παραμονή τους για όλο το σαββατοκύριακο. «Καθώς οι millennials ανέρχονται στην ιεραρχία, αναμένουμε εκπληκτική ανάπτυξη», εκτιμά ο Χόλιοκ. «Οι νέοι επαγγελματίες θέλουν να νιώθουν σαν το σπίτι τους όταν ταξιδεύουν», εξηγεί.

Τον προηγούμενο μήνα, η εταιρεία ολοκλήρωσε έναν κύκλο χρηματοδότησης, με την αξία της να αποτιμάται στα 31 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg. Αυτό σημαίνει ότι η Airbnb ξεπερνά σε αξία τις κορυφαίες ξενοδοχειακές αλυσίδες Hilton Worldwide Holdings, Hyatt Hotels και Wyndham Worldwide. Για να διατηρήσει το προβάδισμά της, όμως, θα πρέπει να προσελκύσει και πιο «καλομαθημένες» πελάτες, οι οποίοι δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην πολυτέλεια.

By